۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۳۰۰۱۳۹
آیت الله علما:

13 آبان نشان دهنده اقتدار و عظمت ایران اسلامی و از برکات خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با حضور در منزل شهید صوفی گفت: 13 آبان نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی است و همه به برکت مجاهدت رزمندگان اسلام است.
آيت الله مصطفي علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با خانواده شهدای والامقام ابراهیم صوفی و شاهین صفری دیدار کردند.


آیت الله علما به شجاعت رزمندگان اسلام اشاره و ابراز کرد: نظام از پشتوانه شهدا برخوردار است، شجاعت و شهامت رزمندگان اسلام این‌گونه اسلام و انقلاب را مقتدر کرد.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه افزود: فقط با شعار، سیاست و مدیریت امور پیش نخواهد رفت و احتیاج به حرکت ولایی و انقلابی است، کاری که شهدا کردند نمونه کاری است که سیدالشهدا(ع) برای زنده نگاه داشتن اسلام کرد.


وی با اشاره به اینکه حق شهدا را باید محفوظ نگاه داشت، تصریح کرد: خوشبختانه یاد شهدا همواره زنده است و در کمتر جایی است که نامی از رشادت های شهدا برده نشود.


امام جمعه کرمانشاه زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا را با اهمیت خواند و عنوان داشت: دلیل اعتبار شهدا زنده نگاه داشتن یاد آن‌ها و ادامه دادن راهشان است،کمرنگ شدن یاد شهدا قطعأ به ضرر انقلاب و اسلام تمام خواهد شد.


آیت الله علما با بیان اینکه دشمن همواره انقلاب اسلامی را در تیررس اهداف شیطانی خود قرار داده است، ابراز کرد: خوشبختانه ملت ایران بیدار و آگاه هستند و نسبت به کشور و اعتقاداتشان غیرت و تعصب دارند.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه خاطرنشان کرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را باید فصل الخطاب قرار داد و همواره حامی و پشتیبان ولایت فقیه بود تا آسیبی به انقلاب و اسلام نرسد.


وی با اشاره به راهپیمایی 13 آبان یادآور شد: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان را اقتدار انقلاب در برابر دشمنان دانست و همه این ها به برکت مجاهدت شهدا است.


آیت الله علما در پایان پدران و مادران شهدا را نعمتی برای انقلاب اسلامی دانست و گفت: تجلیل و تقدیر خانواده های شهدا از ضروریات است و باید به واسطه این امر مجاهدت و رشادت های شهدا را به جهانیان نشان دهیم./857/202/ب2

ارسال نظرات