۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۰۱۴۵

روایت آیت الله نمازی از تشکیل شورای عالی توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به فرمان رهبری

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان این که راه و روش اسلام مبارزه با کفر، شرک و مفاسد است، گفت: باید توجه داشت که آمادگی در برابر توطئه های دشمن لازم است.
، آيت الله عبدالنبي نمازي آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان و عضو شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کشور امشب در دیدار با حضرت آیت الله سبحانی با بیان این که انقلاب اسلامی برپایه وحی و توحید است، گفت: در طول تاریخ 1400 ساله همواره دشمنان اسلام علیه این دین توطئه و کارشکنی کردند.


وی افزود: دشمنان علیه اسلام جنگ های بسیاری را به وجود آوردند، انقلاب اسلامی ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ دشمن ترفندهایی گوناگونی از جمله تبعیدکردن، شکنجه و زندانی کردن افراد را به کار گرفت تا انقلاب اسلامی ایران به نتیجه نرسد.


نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان این که پس از پیروزی انقلاب دشمنی ها بیشتر شد، اظهار داشت: یکی از موارد ظهور و بروز بیشتر شدن دشمنی ها مسأله جنگ 8 ساله و تحمیلی است، در این جنگ بیش از 200 هزار نفر از جوانان، عده ای از علما و ائمه جمعه کشته شدند.


وی ادامه داد: بر اساس نگهبانی و پاسداری از انقلاب مقام معظم رهبری دستوری را مبنی بر تشکیل شورای عالی فرهنگ ایثار، دفاع و شهادت به دولت ابلاغ کردند؛ در رأس اعضای این شورای عالی رییس جمهور قرار دارد و 5 نفر از وزرای کابینه در شورای عالی حضور دارند.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که سران نهادهای نیروهای مسلح و سازمان تبلیغات اسلامی عضو شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند، ابراز داشت: یک عضو از اعضای این شورا نیز به نمایندگی از طرف شورای عالی حوزه برای شرکت و عضویت در این شورا معرفی شود که آقایان لطف کرده و بنده را پیشنهاد دادند.


وی عنوان کرد: امر دفاع از اسلام و شریعت امری قرآنی به شمار می رود، دفاع از اسلام مبنایی بر اساس کتاب، سنت و سیره دارد؛ راه و روش اسلام مبارزه با کفر و شرک و مفاسد است، خداوند متعال در نظام شریعت عاشورا را به عنوان راه و روش برای انسان ها قرار داده است؛ راه انبیا و اولیا مبارزه با دشمن و دفاع از ارزش ها است، باید توجه داشت که آمادگی در برابر توطئه های دشمن لازم است.


گفتنی است، حجت الاسلام فقیهی معاون رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران ضمن ابلاغ حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به حضرت آیت الله سبحانی توضیحاتی درباره شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارائه کرد./1323/پ202/ج

ارسال نظرات