۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۳۰۰۱۶۸
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور مطرح کرد؛

بانک ها زمینه ساز فساد اقتصادی هستند/ ضرورت بسترسازی تحقق اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری رسا ـ عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با بیان این که پرونده های کلان اقتصادی که در ستاد مطرح است باید به مردم اطلاع رسانی شود، گفت: شما یک فساد اقتصادی را نمی توانید پیدا کنید که بانک ها زمینه آن را فراهم نکرده باشند.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شب گذشته در مراسم بهره‌ برداری از پروژه بزرگ تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک و دارو در مجموعه تولید گوشت سفید شرکت زربال با اشاره به این که اصل برسلامت است، گفت: امروز متاسفانه در کشور ما طوری جا افتاد که کسی با صداقت کار کند زخم زبان می زنند.


 

وی افزود: در جامعه امروز ایران اسلامی منکر جای معروف را گرفته و نباید اجازه دهیم که چنین اتفاقاتی صورت بیافتد که خدایی ناکرده اگر منکر در جامعه گسترش پیدا کند معروف جایگاهی ندارد.


 

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با بیان این که پرونده های کلان اقتصادی که در ستاد مطرح است باید به مردم اطلاع رسانی شود، بیان داشت: شما یک فساد اقتصادی را نمی توانید پیدا کنید که بانک ها زمینه آن را فراهم نکرده باشند.


 

یوسفیان ملا ادامه داد: همه این زمینه سازی توسط بانک ها فساد مالی را در پی خواهد داشت که متاسفانه در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی پرونده های کلان وجود دارد که در دست بررسی می باشد و خود بانک ها مقصر هستند.


 

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد بسترهای لازم برای اقتصاد مقاومتی در کشور افزود: در اقتصاد مقاومتی باید بستری سالم داشته باشیم در حالی که اگر بستر فساد باشد نمی توانیم اقتصاد مقاومتی را گسترش دهیم.


 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس تصریح کرد: ضرورت دارد فساد در کشور ریشه کن شود و افراد خائن به مردم معرفی شود که تحقق این امر نیازمند همدلی و همزبانی همه است.


 

عبدالوحید فیاضی، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به فعالیت مثبت شرکت زربال در چند سال اخیر اظهارداشت: همین عملکرد مثبت شرکت زربال یک نوع مبارزه با آمریکا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.


 

وی خاطرنشان کرد: ما برای این که از وابستگی نجات پیدا کنیم و به استقلال برسیم راهی جز تقویت مراکر تولیدی نداریم که ضرورت دارد بتوانیم با ایجاد اشتغال سهم بسزایی در برون رفت از مشکلات اقتصادی داشته باشیم.


 

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با اشاره به این که خشت خشت شرکت زربال بنای توسعه و بالندگی کشور است، گفت: زربال برای همیشه به عنوان یک فرصت طلایی برای مازندران و کشور خواهد بود.


 

فیاضی با اشاره به بهره ‌برداری از پروژه بزرگ تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک و دارو به عنوان مرغ سبز در زربال اظهارداشت: مرغ سبز در توسعه سلامت و امنیت غذایی نقس اساسی دارد و حمایت از زربال در حقیقت حمایت از سلامت جامعه است.


 

وی با تاکید بر برگردان اموال متصرفی شرکت زربال توسط اشخاص خاطرنشان کرد: اموال تصاحب شده باید برگشت کرده و انتظار این را از مدیران داریم که با جدیت با این موضوع برخورد شود./1314/202/ب3

ارسال نظرات