۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۳۰۰۲۷۳
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه هشدار داد؛

دشمن درصدد ترویج جریان سکولار در حوزه است/ نفوذ برنامه مهم غرب برای ضربه زدن به انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که دشمن درصدد است تا جریان سکولار را در حوزه ترویج دهد، گفت: دشمنان همچنین جریان شیعه انگلیسی را در قم و نجف دنبال می کنند؛ بنابراین جبهه استکبار با وجود انقلاب اسلامی احساس خطر می کند و در صدد نابود کردن انقلاب است.
حجت الاسلام حاجي صادقي حجت الاسلام حاجي صادقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در همایش بزرگداشت چهلمین روز جان باختگان منا و 13 آبان که در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان این که قوانین تبصره ناپذیر خداوند سنت ها هستند، گفت: یکی از سنت های قرآنی این است که جبگ بین جبهه حق و باطل همواره وجود دارد.


وی افزود: با توجه به این سنت کسی نباید تصور کند که ممکن است روزی برسد که جنگ و درگیری جمهوری اسلامی ایران با آمریکا تمام شود، حتی در زمان حاکیمت حجت خدا نیز این تقابل وجود دارد؛ این جنگ باید وجود داشته باشد تا انسان ها محک بخورند و جوهره خود را نشان دهند.


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که از دشمن نباید انتظار داشت که دشمنی نکند، اظهار داشت: کار دشمن فتنه گری و ضربه زدن است، مسأله ای که باید به آن توجه داشت این است که نباید فریب دشمن را خورد بلکه باید در برابر نقشه ها هوشیار بود.


وی ادامه داد: اگر می خواهیم راهنمای مردم باشیم باید جامعه را معاینه کرده و واقعیت ها را بشناسیم تا نسخه هایی که ارائه می شود بر اساس واقعیت ها باشد؛ نباید فریب دشمن را خورد و از نقشه ها و حملات آن غافل شود، اگر گروهی از حمله دشمن غفلت کنند ممکن است خودشان پیاده نظام دشمن شوند.


حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان این که دشمن اعتراف کرده که انقلاب اسلامی تولد اسلام ناب بوده و مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است، ابراز داشت: دشمن اعلام کرده که روزی می توانست همه حکومت های عربی را تغییر دهد اما امروزه به وسیله حزب الله و حماس زمین گیر شده اند.


وی عنوان کرد: سخن رهبر انقلاب مبنی بر این که رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید لرزه به اندام آن ها انداخته و آنان را وحشت زده کرده است؛ امروزه انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی جهان یعنی قلون جوانان را فتح کرده است.


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: استکبار می داند که با وجود انقلاب اسلامی حیاتش به خطر افتاده است؛ از همین رو به این نتیجه رسیده تا اسلام و انقلاب را نابود کند؛ آمریکا نقشه کلی برای همه کشور های مسلمانان کشیده و می گوید به جای جسم بیداری اسلامی باید قلب آن را هدف قرار داد.


وی اضافه کرد: دشمن می خواهد روح و جان انقلاب را بگیرد از این رو خود را متوجه رگ های حیاتی انقلاب کرده است، یکی از رگ ها حیاتی، اسلام به شمار می رود که دشمن درصدد است تا ریشه آن را بزند، دشمن برای زدن اسلام در کشورهای غیر اسلامی برنامه اسلام هراسی را در پیش گرفته است و می خواهد تصویری از اسلام ارائه دهد که همگان را متنفر کند.


حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان این که دشمن در کشور های اسلامی به دنبال تغییر اسلام و بی خاصیت و بی خطر کردن آن است، گفت: اسلام سکولار اسلامی است که دشمن برای فراگیر کردن آن برنامه ها دارد؛ در اسلام سکولار نماز شب، حرم، زیارت و قرآن نیز وجود دارد اما روحیه انقلابی و جهادی در آن دیده نمی شود.


وی افزود: دشمنان برای جوانان مسلمان انقلابی نیز برنامه هایی را در نظر گرفته اند، از این رو دشمن برای مسلمانان انقلاب سنی گروه های تکفیری و داعش را راه انداخته و برای مسلمانان انقلابی شیعه تشیع لندنی را پدید آورده که آمریکا را دشمن خود نمی دانند و فقط بر دشمنی با سنی ها تأکید می کنند.


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که راه انداختن گروو های افراطی همان جنگ نیابتی دشمن است، اظهار داشت: دومین رگ حیات انقلاب و اسلام ناب اتصال امت با ولایت است، در این زمینه دشمن به سه جمله رسیده است.


وی ادامه داد: دشمنان می گویند امت بی امام خطر ندارد، امام بی امت اقتدار ندارد و امت متصل با امام شکست ندارد؛ از این رو نقطه های اتصال امت با ولایت را هدف قرار دادند؛ سومین رگ حیاتی گفتمان انقلاب و مقاومت است که دشمنان آن را مورد هدف قرار داده اند.


حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان این که دشمن در پی آن است که القا کند مقاومت، ایستادگی و دشمنی با آمریکا جواب نمی دهد و فایده ای ندارد، ابراز داشت: از این رو تبلیغ می کنند که راه نجات کشور از مشکلات دوستی با آمریکا است؛ متأسفانه برخی در جهان اسلام متوجه این حربه دشمن نیستند.


وی عنوان کرد: امروز دشمن می خواهد ضدیت با آمریکا را کاهش دهد و متأسفانه برخی مبلغ این تفکر هستند، قرآن کریم می فرماید درگیری استکبار با مسلمانان برای تغییر اصول آن است، هیچگاه از آمریکا نمی توان عزت گرفت؛ چون عزت فقط برای خداوند متعال است.


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: متأسفانه به اندازه ای که به غرب اعتماد داریم به خداوند متعال اعتماد نمی کنیم، قرآن می فرماید وابستگی به دشمنان خود آتش است؛ یکی از برنامه های مهم دشمن برای زدن انقلاب نفوذ است.


وی اضافه کرد: در سال 2003 یکی از مؤسسات غربی می گوید ما اشتباه کردیم برای نفوذ فقط در دانشگاه ها حضور پیدا کردیم، باید در حوزه های علمیه نیز نفوذ کرده و اصلاحاتی را در حوزه علمیه و مساجد دنبال کنیم.


حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان این که دشمن درصدد است تا جریان سکولار را در حوزه ترویج دهد، گفت: دشمنان همچنین جریان شیعه انگلیسی را در قم و نجف دنبال می کنند؛ بنابراین جبهه استکبار با وجود انقلاب اسلامی احساس خطر می کند و در صدد نابود کردن انقلاب است./1323/پ201/ج

ارسال نظرات