۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۳۰۰۸۳۰
کارشناس امور روحانیت استانداری کرمانشاه:

آموزه های قرآنی کشور را در برابر دسیسه های دشمنان مقاوم می‌کند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس امور روحانیت استانداری کرمانشاه برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در کرمانشاه را فرصتی ارزشمند جهت نهادینه سازی فرهنگ قرآنی در استان دانست و گفت: آموزه های قرآنی کشور را در مقابل دسیسه های دشمنان مقاوم می کند.
حجت الاسلام محمد صالحي

حجت الاسلام محمد صالحی، کارشناس امور روحانیت استانداری کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از تشکیل ستاد عالی هماهنگی مسابقات کشوری قرآن کریم خبر داد و اظهار داشت: این ستاد با هدف برگزاری شایسته مسابقات قرآنی تشکیل شده و شامل هفت کمیته است.


حجت الاسلام صالحی ادامه داد: این هفت کمیته شامل کمیته جلب مشارکت و تأمین منابع و کمیته اجرایی به ریاست معاون توسعه و منابع استاندار، کمیته امنیتی به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار، کمیته اطلاع رسانی، کمیته فرهنگی، کمیته تبلیغات شهری، کمیته مدعوین و کمیته هماهنگی امور بانوان است.


کارشناس امور روحانیت استانداری کرمانشاه برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان را فرصتی ارزشمند خواند و ابراز داشت: انس با قرآن کریم موجب نجات افراد از گمراهی و تباهی می شود، باید از هر فرصتی برای جلب جوانان و نوجوانان به فراگیری آموزه های قرآنی استفاده کرد.


وی یادآور شد: برگزاری مسابقات سطح کشوری قرآن در استان باید مغتنم شمرده شده و مسؤولان گام بلندی در جهت آشنایی و ترغیب افراد به حفظ و فراگیری آموزه‌های قرآن بردارند زیرا فرصتی ارزشمند جهت نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی در استان به وجود آمده است.


حجت الاسلام صالحی عنوان داشت: در عصر حاضر کشور با تهاجمات فرهنگی بی‌شماری مواجه است و دشمنان اسلام از هر سو سعی در تخریب چهره اسلام و دور ساختن جوانان و نوجوانان از آموزه های قرآنی دارند.


وی با تأکید بر لزوم قرآنی کردن فضای جامعه، بیان داشت: فقط با نشر نور قرآن در جامعه می‌توان خانواده‌ها و به ویژه نسل جوان را در مقابل هجمه‌های دشمنان مقاوم کرد و دسیسه های آن ها را خنثی کرد.


کارشناس امور روحانیت استانداری کرمانشاه در پایان تصریح کرد: نباید فرصت پیش آمده حاصل از برگزاری مسابقات قرآنی در استان را از دست داد و باید فضای روحانی و ملکوتی حاکم بر استان را حفظ کرده و  این گونه محافل قرآنی را در سطح استان و کشور گسترش داد./857
/302/ب2

ارسال نظرات