۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۳۰۱۴۶۹

ابعاد خطرناک فعالیت شبکه‌های جاسوسی اسرائیل در لبنان

خبرگزاری رسا ـ یک شبکه خبری به بررسی خطرات ناشی از شبکه های جاسوسی در لبنان در شرایط حساس کنونی منطقه پرداخت.
موصاد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، پایگاه خبری العهد در مقاله‌ای نوشت: مناسبات عناصر مسلح و برخی شخصیت‌های مخالفان سوریه با دشمن اسرائیلی در حد دیدار با سران صهیونیست ها و مشارکت در کنفرانس‌های هرتزلیا خلاصه نمی‌شود، این مناسبات همچنین به تبریک گفتن این عناصر انتخاب بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی یا عیادت وی از مجروحان جبهه النصره و ارتش آزاد در بیمارستان‌های صفد یا پشتیبانی دشمن صهیونیستی از عناصر مسلح با حملات هوایی در مناطق مهم و حیاتی مختلف در سوریه محدود نمی‌شود. این مناسبات از حد مزدوری وقیحانه تا حد تجارت بر سر آرمان های ملی و خون ملت در برابر چند دلار ناچیز فراتر رفته است.

 

مزدوری جریان‌های معارض سوری برای موساد بدون خجالت و وحشت ادامه پیدا کرده و حد و مرزی برای خود نمی‌شناسد، این موضوع حتی از عرصه سوریه نیز فراتر رفته و در لبنان نیز خدمات بزرگی به دشمنان ارائه می‌دهد. این موضوع بر اساس مطالبی است که امنیت عمومی لبنان در بازداشت شبکه جاسوسی فعال برای دشمن صهیونیستی در صیدا نشان دهنده آن است.

 

بازداشت یک شبکه جاسوسی جدید که می‌توان آن را در چارچوب مجموعه نفوذهای گذشته عرصه داخلی لبنان قرار داد، نشان دهنده تطابق در اهداف شبکه‌های تکفیری و جاسوسی است، این در حالی است که پیش ‌از این نیز نامه نگاری‌های بین مندی الصفدی کارمند دفتر نتانیاهو و افسر ارتباطات اسرائیل با گروه‌های مسلح سوری انجام شده و نشان دهنده حجم مزدوری مخالفان سوریه برای دشمن صهیونیستی و گرفتن اطلاعات در رابطه با مواضع ارتش سوریه و نیروهای مقاومت و دریافت سلاح و پول برای تخریب سوریه از سوی رژیم صهیونیستی است./982/ب102/د

ارسال نظرات