۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۳۰۱۵۳۴
22 آبان ماه؛

نخستین دوره آموزشی مسؤولان روابط عمومی‌ ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه، گفت: نخستین دوره آموزشی مسؤولان روابط عمومی های ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور در 22 آبان ماه سال جاری در یزد برگزار می‌شود.
ربيعي اوقاف

به گزارش خبرگزاری رسا، "حسن ربیعی" سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه، با اعلام این مطلب، هدف از برگزاری نخستین دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی استان ها را ارتقاء سطح علمی و دانش تخصصی و بهره‌گیری از فرصت های نوین اطلاع رسانی دانست و گفت: این دوره آموزشی از 22 تا 25 آبان ماه و به مدت 4 روز در استان یزد برگزار می‌شود.

 

مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف گفت: دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات اوقاف سراسر کشور براساس سرفصل های اداره آموزش سازمان اوقاف و با حضور استادان مطرح دانشگاه برگزار می شود.

 

به گفته ربیعی، سرفصل های این دوره آموزشی شامل ارتباطات رسانه ای در روابط عمومی و استفاده از شیوه های نوین تبلیغات در روابط عمومی، نحوه ورود اطلاعات به سامانه جامع موقوفات، برنامه ریزی مطلوب برای پرتال اطلاع رسانی ، ارتقاء و بروز رسانی پایگاه خبری سازمان اوقاف است.

 

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه تأکید کرد: در این دوره آموزشی 40 تن از مسئولان و کارشناسان روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان اوقاف شرکت خواهند کرد.

 

وی اضافه کرد: برگزاری چنین دوره هایی مسلما در بهره گیری از شیوه ها و ابزارهای نوین اطلاع رسانی ، افزایش سطح اطلاعات کارکنان از مسائل روز و شیوه های بهره برداری از ابزارهای تبلیغاتی ، تأثیربسزایی خواهد داشت و در شناخت راه و مسیر آینده علم نوین ارتباطات به آنان کمک خواهد کرد.

 

ربیعی یادآور شد: در پایان این دوره ، آزمون کتبی برگزارو برای شرکت کنندگان گواهینامه علمی صادر خواهد شد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارتقاء کیفیت و اثر بخشی فعالیت ها در حوزه تخصصی، شغلی و استفاده از امتیاز ساعات آموزشی گذرانده شده  در ارزیابی عملکرد سالانه کارکنان از اهداف اصلی برگزاری نخستین دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی سازمان اوقاف در استان یزد به شمار می رود./1325/د101/ف2

 

منبع: روابط عمومی سازمان اوقاف

ارسال نظرات