۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۳۰۱۵۶۸
امام جمعه هشترود:

نفوذ در بدنه انقلاب و کشور از سوی ملت و مسؤولان مورد غفلت واقع نشود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام رحیمی با بیان این‌که بحث نفوذ دشمن در بدنه نظام اسلامی در طول حیات خود وجود داشته و ضربات جبران ناپذیری هم به آن وارد کرده است، گفت: نفوذ در بدنه انقلاب و کشور از سوی ملت و مسؤولان مورد غفلت واقع نشود.
حجت الاسلام رحيمي، امام جمعه هشترود

حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، خطر نفوذ را سخت توصیف کرد و گفت: در زمان انقلاب اسلامی و پس از آن نیز همواره نفوذهایی صورت گرفته و ضربات شدیدی هم به نظام وارد شده است.


وی با اشاره به بیانات و تأکیدات رهبری در مسأله نفوذ، افزود: بیشترین ضربات به انقلاب اسلامی ایران از سوی نفوذی ها صورت گرفته و تذکر رهبر فرزانه انقلاب نیز در همین راستا است، نفوذ در بدنه انقلاب و کشور از سوی ملت و مسؤولان نباید مورد غفلت قرار گیرد.


امام جمعه هشترود نفوذ را با هدف استحاله نظام و انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: دشمن با انگیزه تغییر باورهای مردم در ادامه تهاجم فرهنگی تلاش دارد به استحاله اعتقادات مردم دست زند، استحاله فرهنگی و تغییر باورهای مردم یک خطر جدی برای کشور است.


وی در ادامه با اشاره به نفوذ در حوزه سیاسی کشور و در میان مسؤولان، تأکید کرد: یکی دیگر از خطرات نفوذ، نفوذ سیاسی و در میان مسؤولان کشور است، دشمن تلاش دارد با فریب مسؤولان چهره کریه، شیطانی و زشت خود را بزک کند و چهره حق به جانبی از خود نمایش دهد.


وی با اشاره به دستگیری برخی عوامل خود فروخته در بدنه نظام توسط وزارت اطلاعات و سپاه بیان کرد: این افراد با ورود به بدنه اصلی نظام و تاثیرگذاری در شخصیت های مهم برای خود اطلاعات جمع آوری کرده و آن را در اختیار سرویس های جاسوسی قرار می دهند تا ضربات مهلکی به نظام بزنند.


امام جمعه هشترود بیانات رهبری را چراغ راه و هدایت ملت دانست و خاطرنشان کرد: درخت انقلاب اسلامی با خون شهدا رشد یافته و همه باید با اطاعت از فرمان رهبر فرزانه انقلاب، همسو با اهداف نظام حرکت کنند تا دستاوردهای انقلاب بازیچه دست دشمنان نشود.


وی پیشگیری و مراقبت از جریان نفوذ در کشور را مورد تأکید قرار داد و افزود: شیطان بزرگ آمریکا تلاش دارد از طریق واردات برند غذا آمریکا و فیلم های هالیوودی به تغییر فرهنگ کشور دست زند و ورژن ایرانی فرهنگ مد نظر خود را ایجاد کنند، اما به چنین هدفی دست نخواهند یافت./854/302/ب2

ارسال نظرات