۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۳۰۱۶۶۳
تولیت مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد:

فعالیت‌های قرآنی در اولویت مدارس علمیه باشد/ در سایه توجه به قرآن کشور از دسیسه‌های فرهنگی دشمن محفوظ می‌ماند

خبرگزاری رسا ـ رییس مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد قرآن را راه نجات ما در برابر فتنه های دشمن بیان کرد و گفت: با عمل به آموزه های دینی و قرآنی می توان در جبهه جنگ نرم دسیسه های دشمن را خنثی کرد.
آيت الله صادقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، آیت‌الله عباسعلی صادقی، رییس مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، ظهر امروز در محفل انس با قرآن کریم که با حضور قاریان ممتاز لرستان و اسماعیل موسیوند، حافظ روشندل لرستانی، در مدرسه علمیه صادقیه خرم‌آباد برگزار شد، گفت: در آیات قرآن به عرصه های گوناگون زندگی فردی و اجتماعی انسان پرداخته شده است.


وی با بیان این که امروزه به صورت روزانه در رسانه‌ها میلیون‌ها کلمه علیه نظام ما پخش می‌شود، افزود: باید با عمل به تعالیم دینی و پیروی از سیره و سنت اهل بیت(ع) در برابر این فتنه ها هوشیار باشیم.


آیت الله صادقی با بیان این که قرآن مایه نجات، عزت و شفاعت انسان است، اظهار داشت: قرآن؛ راه نجات ما در برابر فتنه های دشمن است.


وی در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن و تلاش در جبهه جنگ نرم، افزود: تنها چراغی که می‌تواند ما را نجات دهد، قرآن است.


رییس مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به این که در ارتش، نیروی انتظامی و شروع تمام جلسات ما با قرآن است، عنوان داشت: ما هرچه داریم از قرآن است.


وی با بیان این که به برکت قرآن هر روز بر عزت و قدرت این نظام افزوده می‌شود، ادامه داد: در سایه تبیین و گسترش معارف قرآنی و دینی امروز نیز می توانیم همچون همیشه در برابر دسیسه های فرهنگی دشمن پیروز شویم.


آیت الله صادقی در ادامه تصریح کرد: قرآن عزت دهنده و شفاعت کننده است و دشمنان را خوار می‌کند.


وی یادآور شد: هر کس قرآن را در جلوی راهش قرار داد قرآن او را به بهشت می‌برد و هر کس قرآن  را پشت سرش قرار داد جهنمی است.


این استاد حوزه علمیه لرستان با بیان آثار و فواید انس با قرآن خاطرنشان کرد: نورانیت دل، اخلاص عمل، صداقت، راستی و درستی عمل به قوانین و پرهیز از دروغ، گناه و زشتی از آثار انس با قرآن است.


وی با تأکید بر این که برنامه ها و فعالیت های قرآنی باید در اولویت برنامه های مدارس علمیه باشد، افزود: از طلاب بیش از دیگر افراد جامعه انتظار می رود که در راستای حفظ قرآن تلاش کنند.


گفتنی است، محفل انسان با قرآن مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با حضور اساتید حوزه، طلاب و قاریان بین المللی استان لرستان برگزار شد./9459/202/ب1

ارسال نظرات