۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۳۰۱۶۷۳

تشریح برنامه­های مدرسه امامزاده ابراهیم شهرستان بهبهان

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه امامزاده ابراهیم(ع) بهبهان به تشریح برنامه­ها و فعالیت­های این مدرسه پرداخت و گفت: پایه­های اول تا ششم در این مدرسه براساس برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده با حضور اساتید مجرب مشغول تحصیل هستند.
حوزه علميه خواهران سيرجان

حجت الاسلام  سید آیت الله دهدار، مدیر مدرسه علمیه امامزاده ابراهیم(ع)  بهبهان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این‌که فعایت­های حوزه­ها خارج از مباحث آموزشی و تربیتی و تهذیبی نیست، گفت: پایه­های اول تا ششم در این مدرسه  براساس برنامه­ریزی دقیق و حساب شده با حضور اساتید مجرب مشغول تحصیل هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به این که مطالب مطرح شده در کلاس­های درس از سوی طلاب به بحث گذاشته و در صورت نیاز اساتید به رفع مشکل می­پردازد، افزود: در این زمینه طلاب با در اختیار قرار دادن کتابخانه مدرسه در اختیار طلاب شبانه سه ساعت به مطالعه و بررسی دروس می­پردازند.

 

حجت الاسلام دهدار با اشاره به برنامه­ریزی دقیق مدرسه و وجود اساتید زبده و مسلط از وجود بسته­های آموزشی صوتی در مدرسه خبر داد و گفت: این بسته­های صوتی با صدای خود اساتید در اختیار طلاب قرار داده می­شود.

 

وی با اشاره به برگزاری نمازجماعت و دعا در مدرسه از دسته بندی طلاب  پایه اول و زیر نظر قرار گرفتن از سوی طلاب پایه ششم برای آگاهی از فعالیت­های آموزشی خبر داده و ادامه داد: پنج شنبه در هر هفته کلاس اخلاق عمومی با حضور اساتید مدرسه برگزار و در ضمن آن به بیان نکته­های اخلاقی برای طلاب پرداخته می­شود.

 

مدیر مدرسه امامزاده ابراهیم با اشاره به این که طلاب در مناسبت­ها و راهپیمایی­ها و مجالس عزاداری حضوری فعال دارند، بیان داشت: برنامه تمرین منبر برای طلاب نیز در نظر گرفته شده که انشاالله به زودی اجرا خواهد شد.

 

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده سال تحصیلی جدید در راه جذب طلبه از سوی این مدرسه گفت: در سال کنونی پذیرش طلاب بدون آزمون بوده و در جلسات خود با مرکز مدیریت حوزه به بیان مشکلات مدرسه در راه جذب طلبه پرداخته شده و در این باره 11 طلبه در پایه اول این مدرسه به تحصیل مشغول هستند./9466/303/ب2

ارسال نظرات