۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۳۰۱۷۳۵
رییس فدراسیون تکواندو کشور:

ورود طلاب در عرصه ورزش فرصت جدید و متفاوتی برای تبلیغ دین است

خبرگزاری رسا ـ رییس فدراسیون تکواندو کشور با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه مطبوعات به فعالیت‌های ورزشی طلاب اشاره کرد و گفت: طلاب و علمای حوزه علمیه برای ترویج دین می‌توانند از وسیله ورزش بهره لازم را ببرند.
سيد محمد پولادگر

سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در نمایشگاه مطبوعات درباره اهمیت ورزش و ارتباط آن با فرهنگ، گفت: در سال 62 ورزش تکواندو در قم شروع به کار کرد و در سال 73 باشگاه بزرگ تکواندو که بسیاری از آنان از طلاب حوزه علمیه بودند حضور داشتند و به درجات بالایی نیز ارتقاء یافتند.

وی ادامه داد: تکواندو به سبب اینکه ورزشی با آداب اخلاقی و محجوب و پوشیده است از سوی طلاب حوزه علمیه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

پولادگر خاطرنشان کرد: ورزش امری بسیار مهم برای همه انسان‌ها و به ویژه طلاب و علمای حوزه است زیرا ورزش سبب افزایش عمر شده و چون اسلام به علمای حوزه بسیار نیازمند است نباید علما را به این سادگی از دست داد.

وی با اشاره به فعالیت‌های فدراسیون تکواندو و حوزه علمیه افزود: انجمن تکواندو طلاب با همکاری حوزه علمیه بازسازی شده و برخی از مربیان این فدراسیون نیز از روحانیون و طلاب هستند.

رییس فدراسیون تکواندو در پایان خاطرنشان کرد: امروز نیز برخی از علمای حوزه در قالب ورزش و تکواندو به تبلیغ علوم دینی پرداخته و در سال گذشته اولین دوره تبلیغ فرهنگی ورزشی طلاب با همکاری جامعة المصطفی راه اندازی شد./1329/پ200/ف

ارسال نظرات