۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۳۰۲۱۰۹

آیت الله نابلسی انفجارهای تروریستی لبنان را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه صیدای لبنان تاکید کرد: خون پاک شهدای انفجارهای تروریستی شجره مقاومت را آّبیاری می‎کند.
آيت الله عفيف نابلسي، مدير حوزه علميه امام صادق (ع) لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، امام جمعه صیدای لبنان، انفجار تروریستی شب گذشته در خیابان حسینیه برج البراجنه در منطقه شیعه نشین ضاحیه جنوبی را محکوم کرد و گفت: برخی کشورهای معلوم الحال سعی می کنند با حربه اختلاف داخلی به فتنه افروزی بپردازند.

 

وی افزود: قدرت‌های خارجی با ساماندهی و پشتیبانی از گروه های تروریستی تکفیری، امنیت و آرامش لبنان را نشانه گرفته اند. استعمارگران از ابزار انفجار تروریستی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند.

 

این عالم لبنانی تاکید کرد: حامیان مقامت از روحیه عزت و صبر مکتب امام حسین(ع) الهام گرفته اند و مشکلات و دشواری‌ها را تحمل می کنند. خون شهدایی که در این انفجارها به زمین ریخت شجره مقاومت را آبیاری می کند.

 

امام جمعه صیدای لبنان تاکید کرد: آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی بدانند تسلیم کردن ملت مقاومت لبنان با این اقدامات تروریستی یک توهم محض است و تقدیم شهدا تنها بر اراده و عزم حامیان مقاومت می افزاید.

 

وی در پایان تصریح کرد: اگر خط مشی مقاومت مملو از خار و بمب باشد نیز ملت لبنان با عزت و وحدت این مشکلات را پشت سر می گذارد.

 

گفتنی است پنجشنبه شب (دیشب) دو انفجار مهیب در محله برج البراجنه در منطقه شیعه‎نشین «ضاحیه» واقع در جنوب بیروت رخ داد. بر اساس آخرین آمار اعلام شده، این دو انفجار 43 کشته و 239 زخمی بر جای گذاشته است و گروه داعش مسئولیت این انفجارهای انتحاری را برعهده گرفته است./1321/ب902/د

ارسال نظرات