۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۳۰۲۲۴۸
دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت:

همه عناصر تروریستی در خدمت رژیم صهیونیستی هستند

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای اهل سنت لبنان، ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی ضاحیه جنوبی بیرت تاکید کرد که این اقدامات نشانگر ارتباط گسترده رژیم صهیونیستی با تکفیری‌ها است.
شيخ ماهر حمود، امام جماعت مسجد قدس صيدا


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود، دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت لبنان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد قدس صیدای لبنان برگزار شد، دو انفجار تروریستی که در ضاحیه جنوبی بیروت رخ داد را به شدت محکوم کرد.

 

وی افزود: نیروهای امنیتی لبنان توانستند یک شبکه جاسوسی صهیونیستی را کشف و همچنین دو عامل انتحاری دیگر را در شمال بیروت دستگیر کنند که با کنار هم گذاشتن این موارد رابطه گسترده صهیونیست‌ها و تکفیری ها روشن می شود.

 

این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: این دو انفجار نه هدف سیاسی داشت و نه هدف امنیتی و تنها هدف شوم تکفیری‌ها به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه بود تا از این طریق امنیت کشور را متزلزل کنند.

 

دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت تصریح کرد: واضح است که در پشت پرده این انفجارها سردمداران صهیونیستی و آمریکایی صحنه گردانی می کنند. عوامل انتحاری با هر اندیشه و قومیتی که باشند در اختیار رژیم صهیونیستی هستند؛ چرا که سود این اقدامات تنها عائد این رژیم غاصب می شود.


 
شیخ حمود با بیان اینکه دشمنان ما تفرقه افکنی را راه مناسبی برای شکست مسلمانان می دانند، گفت: این اقدامات تروریستی از سوی دشمن یهودی و تکفیری یک هدف اصلی را دنبال می کند و آن ضربه زدن به مقاومت اسلامی است.

 

وی در پایان از عالمان دینی خواست که اوصاف خوارج را که منطبق بر تکفیری‌ها است برای مردم باز گو کنند تا بر سطح بصیرت و دشمن شناسی ملت ما بیفزایند./1321/ب901/د

ارسال نظرات