۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۳۰۲۲۵۸
نمایشگاه مطبوعات؛

معاون رییس جمهور: رسانه ها با پرهیز از بازی های سیاسی مردم را با واقعیات آشنا کنند

خبرگزاری رسا ـ معاون رییس جمهور با بیان این که رسانه ها باید در مسیر توسعه کشور گام برداند، گفت: رسانه‌ها نقش مهم و با اهمیتی را در تنویر افکار عمومی دارند و باید با برنامه های منسجم و پسندیده در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.
مسعود سلطاني فر معاون رييس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در جمع خبرنگاران بیان کرد: رسانه ها در هر زمان از کار خود باید نقد عادلانه و منصفانه را سرلوحه امور خود قرار دهند.

 

معاون رییس جمهور با بیان این که رسانه ها باید در مسیر توسعه کشور گام بردارند، گفت: رسانه‌ها نقش مهم و با اهمیتی را در تنویر افکار عمومی دارند و باید با برنامه های منسجم و پسندیده در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

 

سلطانی فر خاطر نشان کرد: امروز در کشور رسانه ها باید با دقت و هوشمندی نقاط ضعف و قوت را شناسایی و با فاصله گرفتن از بازی های سیاسی مردم را با واقعیت ها آشنا کنند.

 

معاون رییس جمهور اظهار داشت:  فرهنگ کشور عزیزمان فرهنگی کاملا مذهبی است، چه مسلمانان شامل اهل تشیع و اهل تسنن و چه سایر ادیان و ایرانی‌ها که در قالب ادیان مختلف با مسلمانان در داخل ایران یک همزیستی مسالمت آمیزی دارند.

 

سلطانی فر بیان کرد: رسانه های با انعکاس اخبار صحیح، اهداف عالیه کشور را برای  آحاد مردم تشریح کنند و از این طریق توطئه های دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی نمایند.

 

شایان ذکر است، خبرگزاری رسا یک رسانه حوزوی است که از سوی جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم راه اندازی شده و اخبار مربوط به مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه سراسر جهان اسلام را به زبان‌های فارسی، عربی، اردو و انگلیسی منتشر می‌کند./842/پ200/ج

ارسال نظرات