۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۳۰۲۲۷۴
عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان:

انفجارهای ضاحیه نشان‎دهنده موفقیت مقاومت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی ضاحیه، تاکید کرد که تلاش دشمن در راستای ضربه زدن به محور مقاومت است.
شيخ صهيب حبلي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی، عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد اهل سنت صیدای لبنان برگزار شد، انفجارهای تروریستی در منطقه ضاحیه جنوبی این کشور را به شدت محکوم کرد.

 

وی افزود: خون شهدای این وقایع تروریستی، بر عزت و قدرت محور مقاومت در مبارزه با دشمن صهیونیستی و تکفیری می افزاید. دشمنانی که در شمال و جنوب این کشور در کمین هستند تا زهر خود را بریزند.

 

این عالم اهل سنت لبنان با بیان اینکه گروه‌های تروریستی تکفیری قومیت و پیروان مذهب خاصی را هدف قرار نمی دهند، تصریح کرد: دستگیری عوامل انتحاری در مناطق مختلف لبنان که شهروندان سنی، شیعه و مسیحی سکونت در آن دارند نشان می دهد این افراد تنها به دنبال از بین بردن امنیت کشور هستند و به هیچ کس رحمی نمی کنند.

 

شیخ حبلی خاطر نشان کرد: اقدامات تروریستی دشمنان لبنان یک پیام را به ما گوشزد می کند و آن اینکه خط مشی مقاومت در نابود کردن این گروه‌ها بسیار موفق بوده است؛ چرا که این افراد برای جلوگیری از اقدامات ارزنده مقاومت حاضرند دست به هر جنایتی بزنند.

 

عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان در پایان از بیانات روشنگرانه سید حسین نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان قدردانی کرد و اظهار داشت: سخن رهبر حزب الله مبنی بر اینکه هیچ قدرتی نمی تواند سلاح را از دست رزمندگان مقاومت بگیرد، نشان از جدیت این محور مقدس در مبارزه با دشمنان تکفیری دارد./1321/ب901/د

ارسال نظرات