۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۳۰۲۶۸۶

تخفیف نرم‌افزار کتابخوان فراکتاب به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی

خبرگزاری رسا ـ نرم‌افزار کتابخوان «فراکتاب» به مناسبت 24 آبان، روز کتاب و کتا‌بخوانی، 16 اثر از بهترین و پرفروشترین آثار خود را با تخفیف ویژه عرضه کرد.
نرم افزار کتابخوان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نرم‌افزارهای کتابخوان (کتابخانه‌های دیجیتال همراه) با ارائه جدیدترین آثار از بهترین ناشران به‌ شکل صوت و متن یا حتی صوت و تصویر بر زمان محدود کاربران برای مطالعه کتاب فائق آمده‌اند تا مخاطبان فرصت و نیروی خود را به خواندن بهترین‌ها و ضروری‌ترین‌ها اختصاص دهند.

 

نرم‌افزار کتابخوان «فراکتاب» به مناسبت 24 آبان، روز کتاب و کتابخوانی، 16 اثر از بهترین و پرفروش‌ترین آثار خود را با تخفیف ویژه ارائه کرده که از آن‌جمله می‌توان به «دختر شینا» اثر برگزیده مسابقه کتاب و زندگی، نوشته بهناز ضرابی‌زاده، «دختران آفتاب؛ با تقریظ مقام معظم رهبری» نوشته مشترک امیرحسین بانکی، بهزاد دانشگر و محمدرضا رضایتمند، «یک عاشقانه آرام» اثر نادر ابراهیمی و «املت دسته‌دار» مجموعه شعر طنز ناصر فیض اشاره کرد.

 

علاقه‌مندان برای دریافت این 16 اثر با تخفیف 25 درصد، از 20 تا 30 آبان می‌توانند به پایگاه اینترنتی فراکتاب به نشانی www.faraketab.ir مراجعه کنند./998/د102/ق 

منبع: فراکتاب

ارسال نظرات