۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۳۰۲۸۶۶
آیت الله علما:

نفوذ دشمن به کشور به تدریج نمایان می شود/ تفکر بسیجی از ایران به منطقه صادر شده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با اشاره به اینکه نفوذ به تدریج رخ می دهد، گفت: اگر هوشیار نباشیم زمانی متوجه نفوذ می شویم که کشور اجوف شده و به راحتی از هم می پاشد.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، هفتمین جلسه شورای اداری استان کرمانشاه ظهر امروز با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه و مسؤولان در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

 

آیت الله علما بسیج را ناشی از الهامات ذهنی امام راحل توصیف کرد و عنوان داشت: تفکر بسیجی از زمان پیامبر اکرم (ص) وجود داشت اما امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج سراسری در کشور این تفکر را به صورت منسجم نمایان کرد.

 

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: تشکیل بسیج در کشور موجب افزایش مسؤولیت پذیری و گرایش افراد به انجام کارهای بزرگ است، نقش بسیج و بسیجیان در هیچ یک از امور کشور قابل انکار نیست.

 

وی با اشاره به نقش مهم بسیج در دوران جنگ تحمیلی ابراز داشت: بدون وجود بسیج و تفکر بسیجی در میان رزمندگان، کشور تاب مقاومت هشت ساله را در مقابل ابرقدرت های دنیا نداشت.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه یادآور شد: خوشبختانه امروزه تفکر بسیجی از جمهوری اسلامی ایران به دیگر نقاط جهان صادر شده است و نمونه آن را می توانیم در کشورهای منطقه ببینیم که با این تفکر بسیجی با وجودی که از لحاظ قدرت نظامی از متجاوزان ضعیف تر هستند اما در زمینه دفاع از خاک و وطن و اعتقادات خود حتی یک قدم عقب نمی روند.

 

آیت الله علما اظهار داشت: باید همواره روحیه بسیجی در روح جامعه حفظ و تقویت شود زیرا این روحیه موجب پیشرفت در زمینه های علم و فناوری و تمام عرصه ها شده و مسؤولانی که از این تفکر برخوردار باشند، مسؤولیت پذیر بار می آورد.

 

امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر لزوم بکارگیری اقتصاد مقاومتی، گفت: باید بدون توجه به نتایج برجام، اقتصاد مقاومتی را در پیش گرفته و سرلوحه امور خود قرار دهیم، با بکارگیری اقتصاد مقاومتی نباید شاهد بیکاری اکثر جوانان باشیم.

 

وی در پایان با تأکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب و هشدار در خصوص نفوذ، بیان داشت: نفوذ به یکباره پدید نمی آید، بلکه دشمنان سال ها طرح ریزی انجام می دهند تا ضربه ای به کشور و انقلاب وارد کنند، باید هوشیار بود که نفوذ در امور ضربه ای ناگهانی به کشور وارد نکند، نفوذ به تدریج رخ می دهد و اگر هوشیار نباشیم زمانی متوجه آن می شویم که با تلنگری ناچیز کشور از هم می پاشد./857/202/ب3

ارسال نظرات