۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۳۰۲۹۴۹
عضو ارشد حزب الله لبنان:

84 کشور حامی تروریسم از وقایع پاریس عبرت بگیرند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد که وقایع اخیر پاریس عاقبت کشورهایی است که دولت آنها از گروه های تکفیری حمایت می کنند.
شيخ يزبک

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ محمد یزبک، رییس شورای شرعی حزب الله لبنان، در مراسم یادبود شهدای مقاومت که در منطقه بنادیل بیروت برگزار شد، گفت: به فضل الهی رزمندگان مقاومت هر روز در مبارزه با گروه های تکفیری تروریستی دستاورهای ارزنده ای را به دست می آورند.

 

وی افزود: دشمن ما کسانی هستند که بویی از اسلام و انسانیت نبرده اند و مبارزه با آنان یک واجب شرعی و انسانی است. همه ما در این میدان مبارزه مسؤول هستیم که با تمام توان به مقابله بپردازیم.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: آنچه در پاریس رخ داد، هر وجدان بیداری را به درد آورد؛ چرا که عده ای انسان بی گناه قربانی تروریسم ناشی از اندیشه باطل تکفیر شدند. 84 کشوری که از تروریسم در منطقه ما حمایت می کنند بدانند که عاقبت این حمایت همان چیزی است که در فرانسه شاهد آن بودیم.

 

عضو ارشد حزب الله خطاب به حامیان گروه‌های تکفیری گفت: این همان دست پروده ای است که شما برای انتقام از دیگران آن را به وجود آورده اید و امروز بلای جان خودتان شده اند.

 

حجت الاسلام یزبک در پایان به ارتباط گسترده گروه‌های تکفیری با رژیم صهیونستی پرداخت و گفت:  عدم انجام حتی یک عملیات تروریستی از سوی داعش و دیگر گروه های تکفیری در مناطق تحت سیطره این رژیم، دلیلی بر همکاری این گروه ها با سران صهیونیستی است./1321/ب902/د

ارسال نظرات