۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۳۰۳۴۰۶
با هدف فعالیت‌های مراکز آموزشی و پژوهشی؛

اولین نشست هم اندیشی مدیران و مسؤولان نهادهای پژوهشی و آموزشی حوزوی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه گفت: ضعف اطلاع رسانی و استفاده از ابزار های رسانه ای امروز در بین این نهادها کاملا مشهود است.
جلسه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اولین نشست هم اندیشی مدیران ومسئولان نهادهای پژوهشی وآموزشی حوزوی در محل بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی عصر امروز برگزار شد.


مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه در این نشست با اشاره به اینکه نهادها وموسسات فراوانی در حوزه علمیه خراسان در حوزه پژوهشهای دینی فعالیت می کنند افزود:این دغدغه همواره دربین مدیران نهادها بوده که برای پرهیز از موازی کاری وکارهای مشترک در جلسات روتین به تبادل اطلاعات بپردازند.


احمد عارفخانی با اشاره به این که اولین هم اندیشی موسسات حوزوی که به همت موسسه پژوهشی فراگستر برگزار شد و  با استقبال اعضا روبرو شد تصریح کرد :مقرر شد تمامی اعضا در قالب یک صفحه، چکیده ای از فعالیت های مراکز خود را برای تدوین کتابچه راهنما آماده کنند.


وی با بیان اینکه مدیران بسیاری از مراکز فعال پژوهشی در حوزه دین از عملکرد سایر مراکز  همسو وهم فکر اطلاعی ندارند افزود: ضعف اطلاع رسانی واستفاده از ابزار های رسانه ای امروز در بین این نهادها کاملا مشهود است.


یادآور می شود این نشست که  با حضورمدیرانی از حوزه علمیه خراسان،دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه، دفتر تبلیغات اسلامی ،سازمان تبلیغات اسلامی ،موسسه پژوهشی فراگستر، مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان ،فرهنگ سرای انتظار و برخی مدیران ومسئولان پژوهش مدارس علمیه مشهد وسایر نهادهای فعال در حوزه پژوهش های دینی برگزار شد بر برگزاری جلسات ماهانه و تدوین اساسنامه تاکید شد./859/203/ب3

ارسال نظرات