۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۳۰۳۹۰۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اقتدار نظام حاصل تفکر بسیجی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان اقتدار نظام را حاصل تفکر بسیجی بیان کرد و گفت: تفکر بسیجی ریشه در ایمان استقامت، خلاقیت و توانمندی بسیج دارد.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی نماینده ولی‌ فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد، ظهر امروز، در دیدار با کارکنان و بسیجیان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: امروزکارکرد جهانی بسیج بر همگان اثبات شده است.

 

وی عمق‌بخشی به بسیج در سطح  داخلی و خارجی را از مهم‌ترین مباحث بسیج بیان کرد و افزود: الگوی بسیج در سایر کشورهای اسلامی امکان‌پذیر و موفقیت‌آمیز است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که بخش اعظمی از اقتدار نظام ما ریشه در تفکر بسیجی دارد، ادامه داد: تفکر بسیجی را می‌توان در تمام دنیا اجرا کرد.

 

وی به نمونه تفکر بسیجی را در حزب‌الله لبنان، سوریه و یمن اشاره کرد و اظهار داشت: مردم آنها با تفکر بسیجی در برابر تجاوز ائتلاف سعودی ایستادگی می‌کنند.

 

تفکر بسیجی بهترین محور وحدت برای ملت‌های مظلوم جهان است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که تفکر بسیجی بهترین محور وحدت برای ملت‌های مظلوم جهان است، گفت: تفکر بسیجیان ما برخواسته از اسلام ناب است.

 

وی اظهار داشت: برای جهانی شدن بسیج و عمق‌بخشی خارجی به بسیج داشتن اندیشه و تفکر جهانی لازم و ضروری است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که تفکر بسیج تأثیرگذار است و هیچ‌گاه تأثیرپذیر نیست، افزود: ساختار بسیج ما موجب حیرت نظریه‌پردازان دنیا شده است.

 

وی ولایت‌مدار بودن بسیج را مهم ترین ویژگی بسیج عنوان کرد و ادامه داد: بسیج  بر محور ولایت حرکت می کند و هرجا تکلیف باشد بسیج حاضر می‌شود.

 

امام جمعه خرم آباد با بیان این که بسیج دارای آگاهی و روشن‌بینی است، افزود: ویژگی مهم بسیج ما فراگیری و داوطلبانه بودن آن است و ایثار و اخلاص کریمانه است.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیج تجلی آیه شریفه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» است یعنی آماده است و از تمام توان خویش استفاده می‌کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که امروز بسیج زنده نگهدارنده یاد شهدا است، گفت: بسیج قوه توانمندی است که می‌تواند دنیا را اداره کند و زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کند.

 

وی با تأکید بر بازخوانی تفکر بسیجی یادآور شد: امروز رسالت بسیج جهانی شده است و در زمینه‌‎های فکری، تربیتی، سیاسی و اقتصادی دارد./9459/202/ب3

 

ارسال نظرات