۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۳۰۴۰۴۱
فرمانده سپاه تربت حیدریه:

فروپاشی کیان خانواده اسلامی هدف بارز امروز غربی ها است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه تربت حیدریه با اشاره به هدف غربی ها پس از توطئه ها در نظام ملت ایران، گفت: دشمنان نظام اسلامی پس از ناامیدی در توطئه ها علیه این ملت امروز فروپاشی نظام خانواده را هدف قرار داده اند و تلاش دارند تا با جنگ نرم، نسل های آینده انقلاب را نسبت به دستاورد های اسلامی بی تفاوت کنند.
سرهنگ پاسدار فرضعلي گرايلي، فزمانده سپاه تربت حيدريه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی، فرمانده سپاه تربت حیدریه، امشب در حسینیه امام خمینی(ره) با بیان این که تفکر بسیجی بر مبنای اخلاص، عشق به خدا، عزتمندی و ولایت مداری است، اظهار کرد: اگر می خواهیم تا هویت ملت ایران در چارچوب دین و انقلاب قرار گیرد، باید روحیه بسیجی را در رفتار جامعه اسلامی حکم فرما کنیم.


وی ادامه داد: اندیشه ناب بسیجی در دوران 8 سال دفاع مقدس سبب شد تا رزمندگان اسلام نتیجه ای را رقم بزنند که ابهت دو ابر قدرت غرب و شرق را در هم بشکند؛  همچنین بصیرت شناسی، زمان شناسی و دشمن شناسی از ویژگی های ممتاز بسیجیان است که در عرصه های مختلف نظام از جمله فتنه 88 نظام را از گزند حوادث بیمه کرد.


فرمانده سپاه تربت حیدریه با اشاره به هدف غربی ها پس از توطئه ها در نظام ملت ایران تصریح کرد:  دشمنان نظام اسلامی پس از ناامیدی در توطئه ها علیه این ملت  امروز فروپاشی نظام خانواده را هدف قرار داده اند و تلاش دارند تا با شبیخون فرهنگی و جنگ نرم، نسل های آینده انقلاب را نسبت به ارزشها و دستاورد های اسلامی بی تفاوت کنند.


گرایلی با اشاره به فعالیت 1500 حلقه صالحین در سطح شهرستان تربت حیدریه خاطر نشان کرد: امروزه بیش از 20 هزار بسیچی در حلقه های معرفتی، تربیتی صالحین و در میدان مبارزه با جنگ نرم دشمنان اقدامات تربیتی، معرفتی و فرهنگی زیادی را به انجام رسانده و تلاش می کنند تا فعالیت های همچون این طرح را پویا کنند.


وی با اشاره به ذلیل بودن کشور های فاقد روحیه جهادی و تفکر بسیجی تاکید کرد: امروزه در سراسر جهان کشور هایی که روحیه جهادی ندارند، سلطه پذیر هستند و با هر توطئه و ترفندی از اصول خود دست بر می دارند، به همین جهت ملتی که جهاد گر باشد، عزتمند زندکی خواهد کرد و به اصولهای دین  نیز پایبند است.


 فرمانده سپاه تربت حیدریه در پایان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط سازمان گفت: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب و کمک به چرخه تولید کشور، از ابتدای امسال 10 میلیارد ریال صرف وام اقتصادی و 5 میلیارد ریال وام اشتغالزایی به بسیجیان دارای طرح و واجد الشرایط در تربت حیدریه تسهیلات پرداخته شده است./864/203/ب2

ارسال نظرات