۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۳۰۴۱۳۷
معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی:

تلاش برای مقابله با نفوذ دشمن مهم‌ترین مسأله کشور است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام روحانی نژاد با اشاره به مسأله نفوذ دشمن، گفت: امروز مهم‌ترین مسأله کشور، مسأله نفوذ است که مقام معظم رهبری با طبقه بندی آن، نفوذ فرهنگی را مهمترین نفوذها بیان کردند؛ راهکار مقابله با این نفوذ را باید در کلام رهبر معظم انقلاب جست و جو کرد.
روحاني نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در جمع کارشناسان فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن ابراز خوشحالی از انسجام مجموعه ابراز کرد: حجم فعالیتهای شما قابل مقایسه نیست و سنگینی کار، تنوع فعالیتها، ابتکارات، ظرفیت سازی و ظرفیت یابی و هم افزایی بین دستگاههای فرهنگی در نوع خودش بی نظیر است.

 

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به مسأله نفوذ دشمن ابراز کرد: امروز مهمترین مسأله کشور، مسأله نفوذ است که مقام معظم رهبری با طبقه بندی آن، نفوذ فرهنگی را مهمترین نفوذها بیان کردند.

 

وی افزود: مأموریت اصلی ما، بحث نفوذ است که باید مراقبت و صیانت لازم نسبت به این موضوع داشته باشیم و طبق نص قرآن کریم در آیه «انَّمَا یُرِیدُ الشَّیْطَانُ أَن یُوقِعَ بَیْنَکُمُ الْعَدَاوَةَ وَالْبَغْضَاء...»اختلاف روش شیطانی است که دشمن می خواهد با ایجاد کینه توزی و اختلاف، همدلی را از ما بگیرد.

 

حجت‌الاسلام روحانی نژاد با اشاره به جدی بودن نفوذ تصریح کرد: دشمنان تنها راهی را که پیدا کردند تا این انقلاب و هویت را از ملت ما بگیرند این نفوذ فرهنگی است و راهکار مقابله با این نفوذ را باید در کلام مقام معظم رهبری جستجو کرد.

 

وی خطاب به کارشناسان فرهنگی افزود: کارهایی که انجام می دهید با این نگاه پیش ببرید که ضمن خنثی کردن عملیات دشمن در عین حال تأثیر گزار هم باشید.

 

در ابتدای جلسه نیز کارشناسان فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی پیرامون طرح ها و فعالیتهای فرهنگی نظرات خود را گفتند./1325/د101/ف

 

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

ارسال نظرات