۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۳۰۴۳۶۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله:

همایش اربعین نمایش قدرت اسلام و سبب وحشت دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام گواهی با اشاره به حضور عاشقان امام حسین(ع) از شیعه و سنی تا پیروان ادیان مختلف در راهپیمایی اربعین گفت: راهپیمایی اربعین نمایش قدرت اسلام و سبب وحشت کشورهای مستکبر است.
حجت‌الاسلام عبدالعلي گواهي، نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران

حجت الاسلام عبد العلی گواهی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که راهپیمایی عظیم اربعین پیامی برای تمام ملت‌های جهان دارد، خاطرنشان کرد: اربعین یک نمایش قدرت شیعیان جهان است و آن چیزی که سبب حیرت ابرقدرت‌ها شده همین حضور میلیونی مردم است.

 

وی با اشاره به این که عاشقان به امام حسین(ع) از شیعه و سنی گرفته تا پیروان سایر ادیان در این راهپیمایی حضور دارند، افزود: این یک اتفاق الهی است که خداوند این انگیزه را در دل انسانها قرار داده تا با حضور خود خیال خام مستکبرین و مزدورانشان در منطقه را برای خاموش کردن چراغ اهل بیت(ع) نقش بر آب کند.

 

تولیت آستان مقدس امام زاده صالح حضور طلاب با لباس روحانیت را در این مراسم بسیار تأثیر گذار دانست و اظهار داشت: باید نهادهای تبلیغی برای این مراسم برنامه داشته باشند و با شعار خاصی به تبلیغ چره به چهره در میان مردم بپردازند و همچنین می توانند با برپایی موکب به زائران خدمات فرهنگی بدهند.

 

وی با اشاره به این که داعش گروهی بی رحم است که به مردم عادی هم رحم نمی کند، اظهار داشت: مطمئناٌ آنها به دنبال ایجاد مزاحمت و نا امنی خواهند بود ولی با مشاهده این جمعیت عظیم در سال گذشته فهمیدند که اگر بخواهند به مقدسات شیعیان دست درازی کنند با چه نیروی عظیمی مواجه خواهند بود.

 

حجت الاسلام گواهی پیام این تجمع عظیم را برای دوستان اهل بیت(ع) امیدواری و برای دشمنان اسلام ترس و نا امیدی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: هرچه تحدید دشمن بیشتر باشد حضور مردم هم پررنگ تر می‌شود و این از استقبال بیشتر مردم از این راهپیمایی نسبت به سال گذشته کاملا مشهود است.

 

وی با بیان این که اگر داعش اقدامی برای نا امنی مسیر کربلا بکند بی تردید ضرر خواهد کرد، افزود: این افرادی که با پای پیاده به کربلا می روند ثابت کرده‌اند که برای اهل بیت(ع) حاضرند از جان خود هم بگذرند و عصبانیت این مردم برای داعش و اربابانش گران تمام خواهد شد./843/ت302/ف2

ارسال نظرات