۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۳۰۴۸۶۶
نماینده مردم ارومیه:

دولت علیرغم وعده‌هایش نتوانست مشکلات را حل کند/ اقتصاد مقاومتی تنها راه خروج از رکود است

خبرگزاری رسا ـ قاضی‌پور در جمع دانشجویان تبریز با بیا این‌که دولت علیرغم وعده‌هایش نتوانست مشکلات را حل کند و بسته اقتصادی تا حدودی می تواند رکود را رفع کند، گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه خروج از رکود است.
نادر قاضي پور، نماينده مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور تبریز با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توجه مسؤولان نسبت به سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در فضای باز اقتصادی، خائنان اقتصادی دیگر فرصت چپاول کشور را پیدا نمی کنند.

 


قاضی پور تفکر بسیجی را رمز موفقیت و تعالی نظام دانست و افزود: در هشت سال دفاع مقدس بسیجیان تعیین کنننده بودند قدرت بسیج بود، همه مدیون رهبریم، مدیریت رهبری است که مدبرانه اجازه نداده داعشی ها در ایران رشد بکنند، البته باید خونخواران داعشی بدانند ما پشت رهبرمان ایستاده ایم و مگر اجازه می دهیم انها به خاک ما تعرض کنند.

 


وی با انتقاد از برخی سیاست‌های اقتصادی دولت خاطرشان کرد: دولت علیرغم وعده‌هایی که داد؛ نتوانست مشکلات خود را رفع بکند، دو سال وعده بعد از برجام دادند، ولی مشکلات سر جای خودش است. خون کارگران در شیشه است، صنعت خوابیده است، اقتصاد مقاومتی تعطیل شده است.

 


این نمایده مجلس ادامه داد: بسته اقتصادی دولت می تواند در وسعتی محدود رکود را رفع بکند، دو سال گذشت، دولت را درک می کنیم ولی قرار نیست دولتمردان حل مشکلات را به همین نحو ادامه بدهد. برخی دولتی ها می دانند که خرید خارجی پورسانت دارد برای همین ماشین میلیاردی خارجی سوار و از تولید داخل غافل می شوند.

 


وی تصریح کرد: عده ای قصد دارند تا با ورشکست کردن صنایع خودرو به تولید ملی و اشتغال هزاران جوان ایرانی ضربه بزنند و صنعت خودروسازی به حیات خلوت سیاسی برخی افراد تبدیل شده و ما این اجاره را نخواهیم داد، البته کاستی هایی در صنعت خودرو داریم که باید به فکر حل آن باشیم.

 


قاضی پور با تأکید بر هوشیاری دانشجویان در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی افزود: نماینده ای می تواند درد ملت را در تریبون مجلس فریاد بزند که زیپ جیب هایش را محکم بسته باشد، کوچک‌ترین وابستگی به سرمایه دارها منتخب ملت را زیر سؤال می برد.

 


وی در پاسخ به سوالی در خصوص اهانت رسانه ملی به ترک ها و برنامه فیتیله گفت: ما در آن شرایط از حقوق ترک ها دفاع کردیم و ان اهانت را برنتافتیم، ولی اعلام می کنم هرکس به فرزندان ما انگ تجزیه طلبی بزند غلط می کند، آذربایجان بارها ولایتمداری خود را ثابت کرده است. ولی هرکس به ما نگاه چپ بیندازد زبانش را می بریم.

 


نماینده مردم ارومیه در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از نظام آموزشی کشور گفت: مایه سرافکندگی است که 4 میلیون دختر و پسر بچه ایرانی به مدرسه نمی روند و از خدمات آموزشی استفاده نمی کنند، در روسیه کمونیست یک نفر بی سواد نیست ولی در ایران اسلامی 9 میلیون و 700 نفر بی سواد وجود دارد./935/202/ب1

ارسال نظرات