۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۳۰۴۹۱۷
امام جمعه شهرستان فریدونشهر:

حادثه فرانسه نتیجه تصمیمات ناعادلانه و ظالمانه غربی ها است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان فریدونشهر با اشاره به این که ترور و عملیات تروریستی نشان از ضعف و امری ناپسند است، گفت: حادثه فرانسه نتیجه تصمیمات ناعادلانه و ظالمانه غربی ها است.
فرانسه

حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی، امام جمعه شهرستان فریدون شهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که ترور و عملیات تروریستی نشان از ضعف و امری ناپسند است، گفت: حادثه فرانسه نتیجه تصمیمات ناعادلانه و ظالمانه غربی ها است.

 

وی افزود: داعش مولود نا مبارک آمریکا و کشورهای غرب است، چرا که آنها از این گروه تروریستی حمایت کرده و آنها را پرورش دادند.

 

حجت الاسلام سیاوشی با تأکید بر این که کشورهای غربی در آینده بیشتر از جانب داعش ضربه خواهند خورد و امروز نیز این دست پرورده دامن گیر خودشان شده است، گفت: ایران اسلامی حادثه پاریس را محکوم می کند و از طرفی معتقد است که رفتار ناپسند استکبار موجب این اتفاق شده است.

 

امام جمعه شهرستان فریدونشهر با بیان این که داعش برای کشتار انسان ها تربیت شده است، گفت: این افراد امروز به غرب برگشته اند و کشورهای غربی را مورد صدمه قرار داده اند.

 

وی با اشاره به این که ایران اسلامی از قدرت و اقتدار بالایی در منطقه برخوردار است، گفت: هدف استکبار پرورش داعش برای ورود به ایران و نا امن کردن کشور شرکا و هم پیمانان ایران بود، اما در این مسیر با شکست مواجه شد.

 

به گفته وی، ایران اسلامی به لطف عنایات امام زمان(عج) و رهبری هوشمندانه آیت الله خامنه ای و همراهی مردم از این اقتدار موجود برخوردار است.

 

حجت الاسلام سیاوشی تأکید کرد: ایران اسلامی هیچگاه از تروریست حمایت نکرده است، از این رو تروریست تهدیدی برای این کشور نخواهد داشت./1307/303/ب2

ارسال نظرات