۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۳۰۴۹۲۲
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

خشم آمریکا نشان دهنده درستی عملکرد حزب الله است

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان قطعنامه ضد حزب الله آمریکا را محکوم کرد و آن را نشان از خشم این کشور از اقدامات ارزنده مقاومت در مبارزه با تکفیری ها دانست.
شيخ احمد قطان رييس جمعيت قولنا و العمل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد قطان، رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان با صدور بیانیه ای اقدام کنگره آمریکا را مبنی بر تصویب قطعنامه ای علیه حزب الله لبنان محکوم کرد.

 

وی افزود: این اقدام آمریکا یک واکنش طبیعی در قبال مبارزه حزب الله و رسانه های حامی این حزب با گروه های تکفیری تروریستی است. مبارزه همزمان حزب الله با دشمن تکفیری و دشمن صهیونیستی کاسه صبر آمریکا را لبریز کرده است.

 

این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: قطعنامه‌های آمریکایی_ صهیونیستی نشان از کینه توزی کشورهای استعمارگر نسبت به اقدامات ارزنده حزب الله و حمایت رسانه ای برخی شبکه ها از این حزب دارد. خشم آمریکا نشان از درست بودن مسیری است که حزب الله در آن گام برمی دارد.

 

شیخ احمد قطان تصریح کرد: آمریکا شیطان بزرگ است و همواره نقطه مقابل حق و حقیقت بوده است. دشمنی آمریکا با مقاومت دشمنی جبهه باطل با محور حق است.


رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان در پایان خاطر نشان کرد: تمام مردم آزاده جهان جانبدار حقی هستند که مقاومت به دنبال احقاق آن است. کشورهای جهان به زودی به این نتیجه خواهند رسید که باید با مقاومت در مبارزه با تکفیری ها همسو شوند چرا که این گروه های تروریستی یک تهدید برای کل بشریت به حساب می آیند./1321/
ب902/د

ارسال نظرات