۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۳۰۴۹۸۷
استاد حوزه علمیه:

اساس اسلام بدون ولایت در خطر است/ سازش ناپذیری شاخصه یک بسیجی است

خبرگزاری رسا ـ استاد سطح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به این که تفکر بسیجی مدافع همه ارزش های دینی و الهی است، گفت: بدون ولایت اساس اسلام به خطر می افتد.
آيت الله علي اكبر سيفي مازندراني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله علی‌اکبر سیفی‌مازندرانی، استاد سطح عالی حوزه علمیه قم امروز در همایش بزرگ بسیجیان مرکز استان، دفاع از ارزش های الهی، امنیت داخلی و خارجی و پاسداری از ولایت را مهم ترین شاخصه بسیجیان دانست و گفت: پاسداری از ارزش‌ها باید حقیقی و با حفظ هویت نظام اسلامی باشد.

 

وی بصیرت را نقطه کلیدی دفاع از ولایت دانست و با بیان این که دفاع از حریم ولایت بدون بصیرت امکان پذیر نیست، افزود: یکی از ویژگی های مهم بسیجیان ما این است که اهل بصیرت باشند.

 

استاد حوزه علمیه قم با تأکید براین که بسیجی سازش ناپذیر است، گفت: یک بسیجی هیچ گاه نسبت به ظالم اعتمادی ندارد.

 

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به این که تفکر بسیجی مدافع همه ارزش های دینی و الهی است، خاطرنشان کرد: بدون ولایت اساس اسلام به خاطر می افتد.

 

آیت الله سیفی با اشاره به این که اگر انسان بصیرت لازم را داشته باشد به حتم در تاریکی قرار نمی گیرد، ادامه داد: داشتن بصیرت حق را بر انسان روشن می کند.

 

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم بر ضرورت تقوا از سوی بسیجیان تأکید کرد و گفت: تقوا و بصیرت انسان را در برابر مشکلات و ناملایمات استوار نگاه می دارد.

 

وی با بیان این که تقوا و بصیرت یک بسیجی او را در برابر همه فتنه ها و شبهات مصون نگاه می دارد، ادامه داد: چنین بسیجی هیچ گاه راه را گم نمی کند بلکه مسیر حق همواره برایش روشن و هموار است.

 

آیت الله سیفی مازندرانی در ادامه سخنان خود با بیان این که ولایت باید از سوی ذات اقدس الهی اعطا شود، تصریح کرد: اگر کسی تنها به این دلیل که مردم به او رأی دادند بر خود ببالد و ولایت او مورد تأیید خدا و رسولان او در زمان غیبت قرار نگیرد هیچ ارزشی ندارد و در حکم طاغوت است.

 

وی با تأکید براین که امر و نهی و دستور یک رییس جمهور تنها به دلیل این که مردم او را برگزیدند و به او رأی دادند نباید باشد، ادامه داد: چنین رییس جمهوری در حکم طاغوت است و به همین دلیل و بر اساس قانون اسلام حکم رییس جمهور از سوی ولی فقیه مورد تنفیذ قرار می گیرد./950/202/ب1

ارسال نظرات