۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۳۰۵۱۱۹
نماینده ولی قفیه در آذربایجان غربی:

فرماندهی هوشیارانه رهبر انقلاب افتخار آفرین است/ قدرت پوشالی آمریکا در حال نابودی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی قفیه در آذربایجان غربی گفت: بعد از رحلت امام راحل(ره) فرماندهی کل قوا به دست مقام معظم رهبری افتاد که خیلی هوشیارانه عمل کرده و امورات را به خوبی تدبیر می کنند و ما افتخار می کنیم که از دستورات چنین فردی تبعیت می کنیم.
همايش بسيج طلاب در اروميه با حضور نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امشب در جمع بسیجیان چالدران ضمن تبریک روز بسیج، اظهار داشت: امام خمینی(ره) از اوایل انقلاب مسأله تشکیل بسیج را تدبیر فرمودند.

 

وی افزود: در سال 58 که انقلاب تازه پیروز شده بود، بنیانگذار جمهوری اسلامی برای حفظ نظام از خطرات دستور به تشکیل بسیج مستضعفین دادند تا کسانی که معتقد هستند به میدان آمده و از دین خدا حفاظت کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به نقش تشکیل بسیج در حفظ انقلاب اسلامی، گفت: امام راحل(ره) این روش را از قرآن کریم و اهل بیت(ع) اتخاذ فرمودند که بسیج مستضعفین باید تشکیل شود، و به سبب آن کشور هم از شر دشمنان داخلی حفظ و هم هجوم عراق به کشور دفع شد.

 

وی ادامه داد: بسیج مردمی کشورمان را با عنایت الهی از خطرات حفظ کرده اند نه تنها در ایران بلکه در سایر مناطق مانند عراق و سوریه از همین روش برای حفظ آن کشورها استفاده کردند که همه این وقایع به عنوان ثوابی بی حد در کارنامه اعمال امام راحل(ره) ثبت می شود.

 

فرماندهی هوشیارانه مقام معظم رهبری افتخار آفرین است

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: بعد از رحلت امام راحل(ره) فرماندهی کل قوا به دست مقام معظم رهبری افتاد که خیلی هوشیارانه عمل کرده و امورات را به خوبی تدبیر می کنند و ما افتخار می کنیم که از دستورات چنین فردی تبعیت می کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه همواره دو نوع تفکر اساسی متضاد در جهان وجود دارد، گفت: یکی تفکر توحیدی است که معتقد می‌باشد خالق هستی خداوند تبارک و تعالی است و کسی که این مسیر را که انبیا و اولیای الهی(ع) معرفی کرده اند، طی کند، سعادت مند می شود.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: تفکر دوم در مقابل تفکر اول است که اعتقاد دارد حرف اول را پول و قدرت در دنیا می زند و به خدا ایمانی ندارند، ما باید یقین بدانیم که چنین تفکر مادی و قدرتمدارانه از بین می رود، آنکه باقی می ماند و پیروز است، تفکر توحیدی است که معتقد است در عالم هستی خدای متعال حکومت کرده و مسلمانان را یاری و اداره می کند.

 

وی افزود: خداوند متعال در مورد آیه 24 سوره بقره که می فرماید: «فَاتَّقُوا النَّارَ الَّتی‏ وَقُودُهَا النَّاسُ وَ الْحِجارَةُ أُعِدَّتْ لِلْکافِرینَ»؛ فرعون را به عنوان مثال و نمونه معرفی می کند که ادعای خدایی داشت، خداوند متعال می فرماید آنها را در برابر گناهان شان به دام انداخته و آن ها را ذلیل و خوار کردیم که عقوبت و عذاب من شدید است.

 

قدرت پوشالی آمریکا در حال نابودی است

امام جمعه ارومیه با اشاره به جنایت هایی که در جهان به دست شیطان بزرگ اتفاق می افتد، خاطرنشان کرد: آمریکا و حامیانشان مدتی زور می گویند و ظلم می کنند، اما بر اساس کلام الهی به زودی نابود و ذلیل می شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه در زمان ما خیلی ها همچون؛ صدام، قذافی و حسنی مبارک ذلیل شدند، گفت: پیروزی متعلق به تفکر توحیدی است و ما باید تلاش کنیم برای مقام معظم رهبری سرباز خوبی باشیم و بر مردم و کشور و دین خود خدمت کنیم، باید قدر صمیمیت، وحدت و اتحاد در کشور را بدانیم و خدای متعال را به خاطر چنین نعماتی شاکر باشیم./936/202/ب1

ارسال نظرات