۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۳۰۵۲۵۶
استاد حوزه و دانشگاه:

فرهنگ مقاومت و شهادت طلبی عامل هراس استکبار است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: فرهنگ مقاومت و شهادت طلبی عامل هراس ایادی استکباری است که بهره گیری از این فرهنگ متعالی زمینه ای برای رویش و بصیرت است.
فرهنگ مقاومت و شهادت طلبی عامل هراس استکبار است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه امشب در یادواره شهید سید حسن فاطمی که در روستای حسین آباد از توابع بخش دابودشت آمل برگزار شد با بیان این که نیاز امروز جامعه سخن از فرهنگ شهدا و حالات ملکوتی آنان است، گفت: خون های پاک شهدا برکات ارزشمندی برای نظام اسلامی ایجاد کرده و عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون مجاهدت ها و ایثارگری های این عزیزان است.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند مضجع شهدا باید به مرکز فرهنگی تبدیل شود که مسیر و راه شهدا براساس سیره علمی و عملی پیامبر گرامی اسلام بوده است.


امام جمعه دابو و دشت سر افزود: خون های پاک شهدا برکات ارزشمندی برای ایران اسلامی ایجاد کرده و عزت و عظمت کشورمان در عرصه های داخلی و بین المللی مرهون شهدای گرانقدر است.


وی تصریح کرد: وصیت نامه های شهدا مملو از فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) است که ضرورت دارد با بهره گیری از آن در مسیر تعالی قرار گرفته و تعالیم والای دینی و رهنمودهای مقام معظم رهبری را در جامعه اجرایی کنیم.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که امروز مدافعان حرم در مسیر شهدا گام برداشته و ادامه دهندگان راه این عزیزان هستند، گفت: مردم دیار شهیدپرور دابودشت در راه شهدا و ترویج فرهنگ شهادت طلبی کوشا بوده و اهتمام شایسته ای در این راستا دارند.


استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که یکی از معضلات جامعه کنونی فاصله با قرآن است، بیان داشت: استکبار جهانی علل موفقیت ایران اسلامی را از نظر روان شناسی بررسی کرده و تلاش دارند از طریق نفوذ وارد شوند.

امام جمعه دابو و دشت سر افزود: فرهنگ مقاومت و شهادت طلبی عامل هراس ایادی استکباری است که بهره گیری از این فرهنگ متعالی زمینه ای برای رویش و بصیرت است که باید بدانیم دشمنان برنامه های بسیاری برای ما دارند.


وی تصریح کرد: بعضی به خیال ساده خود می خواهند چهره منحوس استکبار را کنار زده و ارتباط حسنه ای با آن ایجاد کنند ولی مردم ما توطئه آفرینی غرب را به هیچ وجه فراموش نمی کنند.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که ایادی استکباری به هیچ وجه عزت و عظمت ملت ایران را نمی خواهند، بیان داشت: امروز حدود 2500 شبکه ماهواره ای در تلاش هستند و می خواهند فرهنگ ایثار و شهادت را از ما دور کنند که نیاز است بصیرت محوری را سرلوحه امور خود قرار دهیم.


استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که ضرورت دارد سیره علمی و عملی شهدا را اجرایی کرده و اهتمام شایسته ای در این راستا داشته باشیم، ادامه داد: دشمنان تلاش دارند از طریق نفوذ اعتقادات ما را سست کنند که باید بصیرت و هوشیاری خود را به بهترین نحو ممکن حفظ کنیم.


امام جمعه دابو و دشت سر خاطرنشان کرد: دشمنان اقتصاد، فرهنگ و اجتم
اع ما را هدف قرار دادند تا بتوانند ضربه ای وارد کنند اما تلاش های آنان فایده ای نداشته و ما در مسیر بهره گیری از فرامین اهل بیت عصمت و طهارت قرار داریم.


وی با اشاره به حضور مشتاقان و عاشقان سرور و سالار شهیدان در مراسم اربعین حسینی افزود: داعش می داند هر قدمی که این عزیزان برمی دارند ریشه آنان را خشک می کند./1314/202/ب1

ارسال نظرات