۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۳۰۵۵۶۶
نماینده پارلمان لبنان:

نابودی تکفیری‌ها مقدمه حل بحران سوریه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان اجرای گزینه سیاسی برای حل بحران سوریه را مشروط به نابودی کامل گروه های تکفیری تروریستی در این کشور دانست.
سيد نواف موسوي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نواف الموسوی، نماینده پارلمان لبنان و عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت این پارلمان، در مراسم یادبودی که در شهر شحور این کشور برگزار شد، تنها راه حل بحران سوریه را گزینه سیاسی دانست و گفت: این مساله زمانی ممکن خواهد شد که گروه های تکفیری تروریستی در سوریه از بین بروند.

 

وی افزود: در صورت نابودی کامل گروه های تکفیری موجود در سوریه نه تنها مشکل سیاسی بلکه مشکلات دیگر سوریه نیز به تدریج حل خواهد شد. برپایی انتخابات عادلانه و تصویب قانون اساسی در این کشور از ملزومات حل بحران در سوریه است.

 

نماینده پارلمان لبنان به مشکلات داخلی این کشور پرداخت و اظهار داشت: حل بحران سیاسی لبنان نیز تنها از طریق به ثمر نشستن گفت‌وگوهای ملی است. تمام مسؤولان برای رسیدن به یک توافق جامع باید تلاش کنند.

 

الموسوی در ادامه با اشاره به مساله فلسطین، تصریح کرد: جوانان فلسطینی با تکیه بر قدرت ایمان و اراده انتفاضه سوم را شکل داده و ادامه می دهند. کرامت ملت فلسطین زندگی زیر بار ذلت صهیونیست ها را نمی پذیرد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: هجمه کشورهای غربی و کشورهای مرتجع عربی نسبت به فلسطین، مردم این سرزمین را مقاوم تر و بار مسؤولیت مسلمانان را در قبال قدس شریف سنگین تر می کند./1321/ب902/ک

ارسال نظرات