۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۳۰۶۶۶۵
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

انتخاب نمایندگان اصلح خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه در روضه سنواتی به مناسبت رحلت رسول اکرم(ص)، گفت: دشمنان انقلاب از انتخاب صحیح ملت ایران احساس خطر می کنند لذا انتخاب نمایندگان اصلح خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام گودرزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، روضه سنواتی به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و  شهادت امام رضا (ع) در حسینیه و دفتر آیت الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور مسؤولان، طلاب و روحانیان و عموم مردم برگزار شد.


حجت الاسلام غلامرضا گودرزی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تسلیت به مناسب رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام رضا (ع) عنوان داشت: ائمه اطهار علیهم السلام با توجه به رسالتی که خداوند بر دوش آن ها قرار داده بود باید عمل می کردند و مأموریت آن ها هدایت انسان ها به سوی رستگاری و نجات از آلودگی ها بود.


وی تصریح کرد: آیات متعدد در قرآن کریم نشان دهنده اهمیت و ضروریت رسالت ائمه اطهار علیهم السلام است، یکی از ویژگی های پیامبر اکرم (ص) تلاوت، بیان و تعلیم آیات قرآن کریم برای مردم است، قرآن کریم سراسر رهنمودها، قوانین و مقرراتی برای انسان ها می باشد، خداوند متعال آیاتی را به عنوان ام الکتاب در قرآن کریم گنجانده است.


حجت الاسلام گودرزی اظهار داشت: افرادی که مرض انحراف از صراط مستقیم در وجودشان نهادینه شده است  ، این گونه افراد از میان آیات الهی به سمت آیات متشابه گرایشپیدا کرده اند، وظیفه ما در قبال رسالت پیامبر اکرم (ص) که تمام تلاش خود را برای بیان قرآن کریم و نجات انسان ها انجام داد این است که دستورات و مقررات و قوانین الهی را به درستی اجرا کنیم و آیات الهی را بشناسیم و آیات محکم و شفاف قرآن را لفظأ که معنایی واضح دارند را اخذ و باور کنیم آن ها را حفظ و درجامعه نشر دهیم.


نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایطی قرار گرفته است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که تا کنون استمرار و پیشروی های بسیاری داشته تا به قیام حضرت ولی عصر (عج) برسد اما دشمنان این نظام در طول این مدت از هیچ تلاشی برای نابود ساختن انقلاب اسلامی دریغ نکرده اند.


وی با اشاره به تحرکات دشمنان انقلاب گفت: یکی از مهم ترین عوامل که نسبت به آن باید هوشیار باشیم و رهبر معظم انقلاب نیز به آن تأکید کرده است مسأله نفوذ است، دشمن حتی با استفاده از آیات متشابه سبب انتقال نیات شوم خود به مردم ایران اسلامی می شود.


استاد اخلاق ابراز کرد: متأسفانه عده ای با پول و امکانات دشمن بر علیه انقلاب اسلامی تبلیغ می کنند و آیات متشابه را ترویج می دهند و اگر با بصیرت و هوشیار نباشیم انقلاب اسلامی با انتخابی نادرست با مشکلات فراوانی مواجه خواهد شد.


حجت الاسلام گودرزی عنوان داشت: هر کس در جامعه سنت حسنه ای پایه گذاری کند مورد پاداش و عنایات خداوند متعال قرار خواهد گرفت و افرادی که تا قیامت به این سنت حسنه عمل کنند خدای سبحان به تعداد عمل، عمل کنندگان به شخصی که سنت حسنه را پایه گذاری کرده است پاداش خواهد داد.


نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به جایگاه والای سنت وقف اشاره و ابراز کرد: سنت وقف باید در جامعه ترویج داده شود و قطعأ پاداش فراوانی برای پایه گذار این سنت و عمل کنندگان به آن از سوی خداوند داده خواهد شد.


وی در پایان گف: انتخاب نمایندگان اصلح خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است، دشمنان اسلام از انتخاب صحیح احساس خطر می کنند و با استفاده از ابزار و راهکارهای مختلف از اجرایی شدن این عمل جلوگیری می کنند./857/202/ب2

ارسال نظرات