۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۳۰۷۳۹۵
با حضور آیت الله امامی کاشانی؛

عملیات اجرایی دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی شهید مطهری در مشهد آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم آغاز عملیات اجرایی دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه علوم و معارف اسلامی شهید مطهری با حضور آیت الله امامی کاشانی در حاشیه شهر مشهد برگزار شد.
آيت الله امامي کاشاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم آغاز عملیات اجرایی دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه علوم و معارف اسلامی شهید مطهری، پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله امامی کاشانی، آیت الله علم الهدی و برخی از مسؤولان استانی در محدوده شهرک شهید رجایی برگزار شد.


 

آیت‌الله محمد امامی کاشانی در این  مراسم با بیان این که پیشنهاد احداث این مدرسه دو سال پیش از سوی شهردار مشهد مطرح شده بود، اظهار کرد: مقدمات احداث مدارس شهید مطهری در شهرک شهید رجایی با توجه به حساسیت این محدوده و پیگیری شهردار مشهد و نیز همکاری دیگر دستگاه ها، امروز محقق شد.

 

 

امام جمعه موقت تهران با اشاره به نقش خیران در احداث مدارس، بیان کرد: نقشه‌های مربوط به احداث این مدارس با توجه به اقدام و کمک جدی دو نفر از خیران با سرعت بیشتری انجام و سبب شد تا کارهای اولیه اجرایی این احداث میسر شود.

 

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که باید به شهر مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران نگاه ویژه شود، گفت: مسؤولان استانی و کشوری و به ویژه مدیران دستگاه های استانی باید در جهت پیشبرد پروژه هایی از این قبیل در حاشیه این کلان شهر مذهبی اهتمام و توجه ویژه ای داشته باشند؛ حاشیه شهر مشهد پتانسیل لازم را برای احداث پژوهشگاه بین‌المللی علوم دینی دارد و امیدواریم که به مرحله اجرا برسد.

 

 

گفتنی است، در گذشته هشت مدرسه علوم و معارف اسلامی شهید مطهری در مشهد وجود داشته که با افتتاح این دو مدرسه با مساحتی حدود 10 هزار هکتار، تعداد مدارس شهید مطهری در مشهد به هشت مدرسه رسیده است./844/202/ب1

ارسال نظرات