۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۳۰۷۹۱۴
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر مطرح کرد؛

حمله به شیعیان نیجریه، گامی برای مقابله و محدود کردن شیعیان و جلوگیری از ترویج و توسعه فرهنگ شیعی

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: فتنه مقابله و محدود کردن شیعیان برای جلوگیری از ترویج و توسعه فرهنگ شیعی امروز در برخی از کشور از جمله نیجریه با هدایت و کمک آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دنبال می‌شود.
حجت‌الاسلام يوسف جمالي مدير حوزه علميه خواهران استان بوشهر

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر صبح امروز در دیدار با کادر مدرسه ریحانه النبی اهرم با اشاره به کشتار شیعیان نیجریه گفت: دشمنان همیشه در طول تاریخ در مقابل توسعه و رشد اسلام ناب محمدی(ص) مقاومت کرده و از هر طرقی حتی خشن‌ترین برخوردها، به دنبال توقف کردن توسعه اسلام بوده و هستند مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: حضور میلیونی شیعیان نیجریه در پیاده‌روی اربعین توجه جهان را به خود جلب کرده است و از طرفی زنگ خطر را در دل آفریقا برای حکومت‌های صهیونیستی، سعودی به صدا درآورده است.

 

حجت‌الاسلام جمالی اظهار داشت: دولت نیجریه با همکاری صهیونیست‌ها در مقابل اعتراضات رهبر شجاع شیعیان نیجریه، شیخ زاکزاکی نسبت به ارتباط کشور با صهیونیسم و وهابیت تکفیری، تنها راه را  شهادت شیعیان دانستند.

 

وی ضمن محکوم کردن حمله وحشیانه  ارتش نیجریه به شیعیان این کشور، خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه ضمن حمایت قاطع از شیعیان نیجریه، مراتب اعتراض مردم شریف ایران را به گوش دولت نیجریه برساند.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان کرد: فتنه مقابله و محدود کردن شیعیان برای جلوگیری از ترویج و توسعه فرهنگ شیعی امروز در برخی از کشور از جمله نیجریه با هدایت و کمک آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دنبال می‌شود.

 

حجت‌الاسلام جمالی افزود: مسلمانان جهان به خصوص شیعیان با استقامت، وحدت اسلامی و تقویت خط مقاومت جلوی استکبار جهانی بایستند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند./846/203/ب3

ارسال نظرات