۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۳۰۸۰۸۶
آیت الله دری نجف آبادی:

تبیین جایگاه ولایت و امامت از سوی اساتید حوزه و دانشگاه ضرورتی مهم است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که انتشار پررنگ‌تر پیام غدیر و ولایت امیرمؤمنان(ع) در جامعه و در بعد جهانی بر عهده بنیاد غدیر است، گفت: تبیین و تشریح جایگاه و اهمیت ولایت و امامت از سوی اساتید برجسته حوزه و دانشگاه بسیار مهم و یک ضرورت است.
ديدار آيت الله دري نجف آبادي با مديرعامل بنياد بين المللي غدير و دبير اين بنياد در استان مرکزي آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عصر امروز چهارشنبه 25 آذر ماه در دیدار با مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر و دبیر این بنیاد در استان مرکزی، بیان کرد: اگر کسی غدیر و اهدافش را نشناسد در واقع مسیر دین را درست تشخیص نداده است.

 

غدیر استمرار خط رسالت در پرتو ولایت امیرالمومنین حضرت علی(ع)

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که غدیر استمرار خط رسالت در پرتو ولایت امیرالمومنین حضرت علی(ع) است، خاطر نشان کرد: غدیر در همه اعصار باید باشد و غدیر منحصر به روز هجدهم ذی الحجه نیست بلکه تاریخ اسلام با غدیر محاسبه می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و تبلیغی در راستای برنامه های غدیر خم برنامه ریزی کنند، گفت: برنامه ریزی و برگزاری مراسم در این ایام برای کشورهای منطقه و سایر کشورها بسیار مهم است.

 

انتشار پررنگ‌تر پیام غدیر و ولایت امیرمؤمنان(ع)

امام جمعه اراک با بیان این که انتشار پررنگ‌تر پیام غدیر و ولایت امیرالمومنین(ع) در جامعه و در بعد جهانی برعهده بنیاد غدیر است، خاطر نشان کرد: تبیین و تشریح جایگاه و اهمیت ولایت و امامت توسط اساتید برجسته حوزه و دانشگاه بسیار مهم و یک ضرورت است. 

 

آیت الله دری نجف آبادی  با بیان این که موضوع غدیر را به صورت جدی تر و زبان های دیگر مطرح و منتشر کنیم، اظهار داشت: راه اندازی و فعالیت مناسب سایت های مختلف در جهت ترویج پیام غدیر، آموزه های علوی و سیره اهل بیت (ع) بسیار تاثیرگذار است.

 

برگزاری دوره های تخصصی غدیر شناسی در استان مرکزی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: برگزاری دوره های تخصصی غدیر شناسی در استان مرکزی تاکید کرد و گفت: متربیان این دوره ها می توانند در ایام میلاد نور و غدیرخم در مدارس، دانشگاه ها و ادارات به بیان آموزه های علوی بپردازند و هر یک از این افراد خودشان در حد پاسخگویی به شبهات می توانند پیش روند.

 

امام جمعه اراک اظهر کرد: رسانه‌ها و مراکز علمی و آموزشی باید در راستای موضوع نهج‌البلاغه فعال‌تر عمل کرده و در جهت آشنایی نسل جوان برنامه‌های جدی‌تری داشته باشند تا نهج‌البلاغه  از مهجوریت خارج شود.

 

شایان ذکر است، در این دیدار حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان مرکزی گزارشی از برنامه های بنیاد بین المللی غدیر در استان مرکزی ارائه کرد./842/202/ب2

ارسال نظرات