۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۳۰۸۱۲۲
حجت الاسلام پرورش:

دشمنان جهانی‌شدن انقلاب اسلامی را برخلاف مقاصد و منافع مادی‌گرایانه خود می‌دانند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با اشاره به اهمیت صدور انقلاب اسلامی به جهان، گفت: دشمنان جهانی‌شدن انقلاب اسلامی را برخلاف مقاصد و منافع مادی‌گرایانه خود می‌دانند و در همین راستا همواره به دنبال مقابله با اسلام هستند.
حجت الاسلام پرورش رييس عقيدتي سياسي منقه پدافند هوايي شهيد نصر اصفهاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حسن پرورش، ظهر امروز در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی اصفهان، با اشاره به آیه «هُوَ الَّذِیٓ أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَیٰ وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ» گفت: جهان شمول شدن اسلام ناب محمدی جزء وعده های تخلف ناپذیر پروردگار در قرآن کریم است.

 

مسؤول عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران، از زمان پیروزی به صدور پیام انقلاب خود می‌پردازد و با وجود مخالفان سرسخت داخلی و خارجی به حول و قوه الهی توانسته است پیام خود را که ترویج اسلام ناب محمدی است به گوش جهانیان برساند.

 

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه کسانی که تشنه رسیدن به حقیقت هستند در شرق و غرب عالم، دعوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را لبیک گفته و به اسلام ناب محمدی روی آورده‌اند و امروز ما در کشورهای آمریکای لاتین، آمریکای جنوبی، آفریقا، فرانسه و اقصی‌نقاط جهان شیعیان زیادی داریم.

 

حجت الاسلام پرورش مخالفان صدور انقلاب را در دو جبهه داخلی و خارجی عنوان کرد و گفت: ملی‌گراها در داخل با اصل صدور انقلاب می‌کردند و برخی نیز که نگاه ابزاری به انقلاب اسلامی داشتند، صدور آن را فقط به منظور کسب قدرت مجاز می‌دانستند.

 

مسؤول عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی تصریح کرد: ولی در مقابل این مخالفان، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری صدور انقلاب به جهان را تکلیف می‌دانند تا جایی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند: صدور انقلاب صدور یک فکر و اندیشه است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه معنای صدور انقلاب از نظر امام خمینی(ره) لشگرکشی به کشورها نیست، اظهار کرد: امام می فرمودند: می‌خواهیم اسلام ناب را به جهانیان معرفی کنیم.

 

حجت الاسلام پرورش با اشاره به اینکه استکبار جهانی از جمله دشمن کوردل وهابیت نیز در مقابل تبلیغ اسلام ناب محمدی به مبارزه می‌پردازد،  افزود: دشمنان جهانی شدن انقلاب اسلامی را برخلاف مقاصد و منافع مادی‌گرایانه خود می‌دانند، 60 درصد مردم نیجریه، مسلمان هستند و میلیون‌ها نفر از مردم این کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی و زحمات زیاد و بی دریغ شیخ ابراهیم زکزاکی، شیعه شده اند که این مهم، قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را در صدور انقلاب اسلامی به وضوح نشان می دهد.

 

وی با اشاره به نقش شیخ ابراهیم زکزاکی در صدور انقلاب اسلامی به نیجریه تصریح کرد: شیخ ابراهیم زکزاکی که قبلا مالکی مذهب بوده است، پس از پیروزی انقلاب اسلامی به حوزه علمیه قم آمده و پس از تحصیل معارف عمیق شیعی به کشور خود بازگشت و بدون کمترین امکانات رسانه ‌ی توانست به اشاعه فرهنگ نورانی شیعه در آن کشور بپردازد و حاصل تلاش‌های بی دریغ او این است که اکنون چند میلیون شیعه در نیجریه وجود دارد و به همین دلیل است که دشمنان قصد دارند ایشان را از سر راه خود بردارند./1304/202/ب2

ارسال نظرات