۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۳۰۸۳۰۲
نماینده ولی فقیه در نجف آباد:

بصیرت و وحدت مردم از عوامل اصلی شکست توطئه های دشمن در انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسناتی درباره اهمیت انتخابات و توطئه های دشمنان برای ایجاد فتنه ای همانند سال 88، گفت: آن چه در جریان انتخابات باید به آن توجه شود، عدم غفلت از راه امام و رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام حسناتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که با راهپیمایی مردم در محکوم کردن کشتار شیعیان نیجریه همراه بود، گفت: جنگ افروزی های عراق، یمن، پاکستان، سوریه برای ددمنشان عالم کافی نبود و در مراسم عزای سیدالشهدا به صف عزاداران حسینی در آذربایجان و شیعیان نیجریه را به خاک و خون کشیدند.

 

وی جنگ امروز عالم را جنگ فکری و فرهنگی بیان کرد و افزود: مکتب حیات بخش اسلام اولین و اصلی ترین دغدغه دشمنان جهان است و زمانی که دیدند قلب آفریقا به دست شیعیانی که با ظهور انقلاب به ایران آمدند و مکتب تشیع را خالصانه پذیرفتند، گروه تکفیری بوکوحرام را برای کشتار شیعیان که ساخته عربستان، تجهیزشده صهیونیست و آمریکا است را به جان شیعیان انداختند.

 

حجت الاسلام حسناتی در ادامه تصریح کرد: شهادت 300 نفر از عزاداران حسینی و حلمه به منزل شیخ زکزاکی در اوج غربت نشان از ذلت و خواری دشمنان و در مقابل عزت و اقتدار شیعه که برگرفته از مکتب عاشورا و به دور حکومت های خودساخته است، می باشد.

 

و در ادامه به اهمیت انتخابات پیش رو و توطئه های دشمنان برای ایجاد فتنه ای همانند سال 88 افزود: در فتنه سال 88 چهره تمام مفسدان و دشمنان این انقلاب و اسلام برای مردم آشکار شد که در 9 دی بیداری و وحدت ملت آنان را بار دیگر با شکست مواجه کرد.

 

نماینده ولی فقیه در نجف آباد با اشاره به تحرکات دشمن و ایجاد ذهنیت های تنش زا در سطح جامعه نسبت به نماینده خبرگان و مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آن چه در جریان انتخابات باید به آن توجه شود، عدم غفلت از راه امام و مقام معظم رهبری که راه عزت و وحدت است و بصیرت و هوشیاری چه در مردم و چه کسانی که کاندید می شوند.

 

وی در ادامه بیان داشت: گروهی یا از سر جهالت و یا توطئه های دشمنان به دنبال این هستند که در جریان انتخابات امسال با ایجاد ذهنیت های نادرست نسبت به بیت امام که برای همیشه در قلب مردم به خاطر ارزش های امام عزیز هستند، تفرقه ایجاد کنند که آمدن فرزندان امام به میدان انتخابات سبب ایجاد دغدغه و جدایی خواهد شد و این تنها توطئه ای دیگر از جانب دشمنان است.

 

حجت الاسلام حسناتی در ادامه با شروع هفته وحدت که خنثی کننده بسیاری از توطئه های دشمنان در تفرقه میان مسلمانان است، بیان داشت: اسلام وجودش زمینه وحدت همه بشریت است و انتخاب هفته وحدت بزرگ ترین دستاوردش جلوگیری از بسیاری از خونریزی ها در شهرهای سنی نشین شد.

 

وی در ادامه افزود: متاسفانه امروز در میان مسلمانان شاهد گروه هایی هستیم که بر اثر جهالت و در جهت پیش برد مقاصد دشمنان یا شیعه انگلیسی شده اند یا سنی آمریکایی که تنها هدفشان از میان بردن اسلام است که حرکاتی چون سب و لعن بزرگان اهل سنت را بر خود جایز می دانند و توحید واقعی را در آنانی می دانند که در لباس خادم الحرمین به کشتار مسلمانان بی گناه دست می زنند و بقیه را مشرک می دانند.

 

امام جمعه نجف آباد هم چنین با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسگری و آغاز امامت حضرت مهدی(عج) گفت: دوران امام عسگری از حساس ترین دوران امامت است که بشریت را برای غبیت آماده کردند و امروز باید این سوال را از خود بپرسیم که چرا باید بشریت از امامی که روح زمان است، محروم باشد.

 

وی در ادامه افزود: علت اصلی غیبت امام، غفلت و عدم آمادگی بشریت است و هنوز بشریت به این درجه نرسیده است که تنها در سایه دین به کمال و عزت خواهند رسید و تنها حرکت در مسیر قرآن و عترت که به بشریت راه نورانیت را نشان خواهد داد./1306/202/ب1

ارسال نظرات