۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۳۰۸۴۹۳
امام‌جمعه شبستر:

ملت مدافع ارزش‌ها انقلاب است/ انتقاد در فضای کشور در طول اجرای برجام لازم است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام محمد زاده بابیان این‌که اعتماد به آمریکا حماقت است، گفت: ملت ایران اسلامی نگهبان دین و مدافع خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری هستند و در هر حرکتی که برخلاف دستورات رهبری باشد اعتراض خواهند کرد.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

حجت‌الاسلام محمد زاده امام‌جمعه شبستر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درتبریز، با اشاره به برجام و تصویب آن و با بیان اینکه نباید خوشحال شویم که مسأله هسته‌ای حل‌شده است، افزود: وقتی تشکیلات آب‌سنگین اراک را برمی‌چینیم کجای این به نفعمان است.

 

وی با تشکر از هیئت مذاکره‌کننده هسته‌ای و با اشاره به لزوم دقت و انتقاد در فضای کشور، افزود: اصرار ملت بر این است که دستورات و شروط رهبری در خصوص برجام عملی شود، ازاین‌رو باید در برجام و اجرای آن دقت و توجه کافی داشته باشیم.

 

امام‌جمعه شبستر در واکنش به کسانی که می‌گویند انتقاد باید کنار گذاشته شود، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی نگهبان دین و مدافع خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری هستند و در هر حرکتی که برخلاف دستورات رهبری باشد اعتراض خواهند کرد.

 

وی سازش با آمریکا و دولت‌های استکباری را غیرممکن دانست و با تأکید بر عدم تعطیلی مبارزه با استکبار، خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم که مخالفت آمریکا با اسلام، قرآن و نهضت امام حسین (ع) پایانی ندارد، بنابراین حق نداریم با کسانی که مخالف دینمان هستند سازش کنیم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه، با اشاره به کشتار مظلومانه شیعیان در نیجریه اظهار داشت: اگر درجایی یک جاسوس آمریکایی و اسرائیلی به سزای خود برسد همه واکنش نشان می‌دهند در حالی‌ که صدها نفر از مردم مظلوم نیجریه به شهادت رسیده‌اند و سکوت حاکم شده است.

 

وی با محکومیت کشتار شیعیان خاطرنشان کرد: وظیفه شرعی‌مان است که در چنین مسائلی اعمال دشمنان را محکوم کرده و مخالفت خودمان را نشان دهیم و نگذاریم با شیعیان و مظلومان رفتاری ضد بشری و انسانی صورت گیرد.

 

حجت‌الاسلام محمد زاده این اقدامات را نشان از مخالفت آمریکا و استکبار جهانی با مکتب و اعتقاد ایرانی و شیعی دانست و ابراز داشت: این اقدامات در راستای اهداف استکباری صهیونیستی است و باانگیزه شیعه هراسی از سوی وهابیت برنامه‌ریزی‌شده است.

 

وی مبارزه با استکبار و اندیشه استکباری را تعطیل ناپذیر دانست و گفت: نه برجام و نه چیزی دیگری سبب تعطیلی مبارزه با استکبار نخواهد شد، دولت‌مردان در بررسی و دقت در اجرای برجام دقت داشته باشند، چراکه آمریکا غیر قابل ‌اعتماد است./854/302/ب3

ارسال نظرات