۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۳۰۸۷۶۹
در مقابل دفتر سازمان ملل متحد؛

تجمع بزرگ دانشجویی در اعتراض به کشتار شیعیان نیجریه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ تجمع بزرگ دانشجویی در اعتراض به کشتار شیعیان نیجریه در مقابل دفتر سازمان ملل متحد برگزار شد.
تجمع طلاب و روحانيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تجمع بزرگ دانشجویی در اعتراض به کشتار شیعیان نیجریه با حضور جمعی از دانشجویان ایرانی و خارجی مقیم ایران بعدازظهر یکشنبه 29 آذر ماه در مقابل دفتر سازمان ملل متحد برگزار شد.

 

تجمع کنندگان با در دست داشتن پرچم های «محمد رسوالله»، «یا حسین»، «هیهات منا الذله» مقابل دفتر سازمان ملل متحد جمع شدند و خواستار آزادی رهبر شیعیان نیجریه شیخ ابراهیم زکزاکی شدند.

 

دانشجویان همچنین  با در دست داشتن نوشته های از جمله «پیام قرآن ما وحدت مسلمین است»، «صدای سکوت دعا برای پاریس، سکوت برای نیجریه»، «امام را دیده ایم با شهیدان بوده ایم تا آخر ایستاده ایم»، «بیداری سرکوب شدنی نیست»، «تا شرک و کفر هست مبارزه هم هست ما هم هستیم»، «انسانیت مرز نمی شناسد» کشتار شیعیان در نیجریه را محکوم و با شیعیان مظلوم نیجریه ابراز همدری کردند.

 

این مراسم با قرائت قرآن کریم کریم آغاز شد و یکی از اعضای انجمن دانشجویان دانشگاه تهران با بیان اینکه از خلقت انسان تا کنون همواره نزاع بین حق و باطل وجود دارد، خاطرنشان کرد: استعمارگران درصدد هستند تا مقاصد پلید خود را پیش ببرند و هر غلطی به نام حقوق بشر انجام دهند، امروز آمده ایم تا بگویم «ان الله لا یخلف المعیاد» و در پی تحقق این آیه شریفه بود که سال 57 انقلاب ایران به رهبری امام خمینی (ره) مشت محکمی بر نظام های استکبار وارد کرد، انقلاب اسلامی ایران جهانی و موجب ناتوانی سیتم های استکبار شد امروز جمع شده ایم بگویم «دشمن کارت به اتمام رسیده است»

 

این فعال دانشجویی با بیان اینکه امروز ما دانشجویان در مقابل سازمان کذایی دفاع از حقوق بشر تجمع کرده ایم، گفت: سازمان ملل ادعای دروغین حمایت از بشر دارند جنایت های شیعیان نیجریه با برنامه ریزی رژیم اشغال گر صهیونیست و آمریکا بوده است امروز آمده ایم بگویم این کشتار راهی برای آنها پیش نمی برد، این مصیبت ها جای تبریک دارد و این اقدامات موجب اعتلای اسلام و نه توقف اسلام است.

 

وی با تأکید بر اینکه امروز در مقابل دفتر سازمان ملل کذایی و دروغین تجمع کرده ایم، عنوان کرد: شما از امت حزب الله می هراسید آمده ایم تا فریاد ما را به عالم مخابره کنید و هنوز بعد از 37 سال انقلاب و بعد از مذاکرات باز می گویم «مرگ بر آمریکا».

 

این فعال دانشجویی با اشاره به ظهور حضرت مهدی (عج) و تحقق صلح عادلانه بعد از ظهور ایشان، خاطرنشان کرد: با حضور حضرت مهدی (عج) صلح کاذبی را که سالها آمریکایی وعده می دادند در جامعه جهانی پیاده خواهد شد، در غیبت امام زمان (عج) منتظر یک گوشه چشم از رهبرمان و نائب امام زمان (عج) امام خامنه ای هستیم تا کفن پوش جان در راه مبارزه با استکبار فدا کنیم.

 

در ادامه صحبت فعال دانشجویی تجمع کنندگان شعار «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده» را سر داند و فعال دانشجویی با بیان اینکه شهادت آرزوی هر دانشجوی بسیجی است گفت: یک روزی کاخ سفید را به حسینه تبدیل خواهیم کرد و در پایان دانشجویان شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر آل سعود» را سر دادند.

 

در پایان این مراسم نیز یکی از مداحان دانشجویی به ذکر نوحه خوانی به مناسبت در گذشت شیعیان نیجریه پرداخت و تجمع کنندگان بعد از مدتی از روبروی دفتر سازمان ملل متحد متفرق شدند./818/202/ب1

ارسال نظرات