۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۳۰۸۸۴۰
جبهه عمل اسلامی لبنان:

مصالح سیاسی نمی تواند خونخواهی شهید قنطار را تحت تاثیر قرار دهد

خبرگزاری رسا ـ جبهه عمل اسلامی لبنان اقدام تروریستی دژخیمان صهیونیستی مبنی بر ترور یکی از فرماندهان حزب الله را به شدت محکوم کرد.
سمير قنطار از مبارزان مقاومت اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای، ترور شهید سمیر القنطار، یکی از فرماندهان حزب الله لبنان به دست مزدوران رژیم صهیونستی را به شدت محکوم کرد.

 

در این بیانیه آمده است: این اقدام تروریستی یک تجاوز آشکار به خاک سوریه است و جنایتی دیگر در حق ملت مقاوم لبنان به شمار می رود. شهید سمیر القنطار نزدیک به سی سال در زندان های رژیم صهیونیستی رمز مقاومت و ایستادگی را متجلی کرد و پس از آزادی نیز در صف اول جهاد در برابر تروریست های تکفیری و صهیونیستی به مبارزه پرداخت.

 

این جبهه در بیانه خود آورده است: خونخواهی این شهید والا مقام از دشمن ستمگر صهیونیستی امری ضروری است که تصمیم ها و مصالح دولتی و سیاسی نمی تواند آن را تحت الشعاع قرار دهد. مقاومت به زودی پاسخ این اقدام جنایتکارانه را به مزدوران صهیونیستی خواهد داد.

 

در پایان این بیانیه آمده است: سکوت جوامع بین المللی در برابر اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی که روز به روز در منطقه گسترش پیدا می کند، پذیرفتنی نیست. مردان مقاومت در کل منطقه به ویژه در کرانه باختری و اراضی اشغالی فلسطین با تمام توان در برابر اشغالگران صهیونیستی ایستادگی می کنند.

 

از سوی دیگر جمعیت علمای جبل عامل نیز در بیانیه ای شهادت سمیر القنطار را تبریک و تسلیت گفته و بیان کرد: این شهید مجاهد سرنوشتی جز شهادت در راه قدس را نمی پذیرفت.

 

در این بیانیه آمده است: شهید القنطار پس از تحمل سال ها اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی و شکنجه های فراوان به آرزوی خود یعنی شهادت در مسیر مقاومت نایل آمد./1321/ب902/د

ارسال نظرات