۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۳۰۸۹۷۹
آیت الله حسینی بوشهری:

نباید از آسیب های اجتماعی و هجمه های فرهنگی غافل شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر دسیه های دشمن گفت: نباید از آسیب‌های اجتماعی داخلی و هجمه‌های فرهنگی غافل شویم چرا که اگر غفلت کنیم دشمن ما را در داخل زمین‌گیر خواهد کرد.
آيت الله حسيني بوشهري

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری عصر امروز در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده ناجا که در دفتر مدیریت حوزه علمیه انجام شد گفت: ماموریت نیروی انتظامی یک ماموریت بسیار سترگ و سنگینی است بنابراین حوزویان موظف هستند که به این مجموعه که خود را وقف صیانت از نظام اسلامی کرده کمک کنند.

 

وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ابراز کرد: مسئله آسیب‌های اجتماعی مسئله‌ای است که نمی‌توانیم آن را دست کم بگیریم و نیروی انتظامی نقش موثری در حفظ جامعه از این آسیب‌ها دارد.

 

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه آوازه ایران در دنیا طنین انداز شده تصریح کرد: امروزه فریاد و آوازه ایران در برخی از ابعاد در دنیا طنین انداز شده و مسئولین ما در عرصه سیاست بین المللی حرف برای گفتن دارند.

 

وی افزود: جمهوری اسلامی به رغم فشار تحریم و سخت‌ترین شرایط توانسته تا این حد پیشرفت کند و این سبب تعجب دنیا و وحشت استکبار شده است.

 

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه مبادا دشمن در داخل ما را زمین‌گیر کند اذعان کرد: ‌اگر توانمندی‌های نظامی خود را به رخ دشمن بکشیم که باید بکشیم نباید از آسیب‌های اجتماعی داخلی و هجمه‌های فرهنگی غافل شویم چرا که اگر غفلت کنیم دشمن ما را در داخل زمین‌گیر خواهد کرد.

 

وی همکاری حوزه علمیه و نیروی انتظامی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: از آن جایی که نیروی انتظامی شناخت خوبی از بافت جامعه و آسیب‌های اجتماعی دارد می‌تواند موضوعات خوبی در اختیار پژوهشگران و مبلغان قرار دهد.

 

مدیر حوزه‌های علمیه اضافه کرد: سخنرانی که بداند آسیب‌های اجتماعی از کجا سرچشمه می‌گیرند به مراتب بهتر از سخنرانی است که مطالبی را ارائه می‌کند که صرفاً با مطالعه چند کتاب ساده به منبر می‌رود.

 

وی بیان کرد: تشکیل کمیسیون مشترک بین حوزه علمیه و نیروی انتظامی می‌تواند همکاری این دو نهاد را در راستای شناخت و رصد آسیب‌های اجتماعی بهتر کند.

 

آیت‌الله حسینی بوشهری با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی تاکید کرد: مردم با دیدن پلیس احساس آرامش می‌کنند چراکه نیروی انتظامی را ضامن امنیت اجتماعی می‌دانند./1323/د102/ج1

ارسال نظرات