۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۳۰۹۷۰۵
در اهواز برگزار شد؛

نشست معاونت پژوهش حوزه های علمیه کشور با مدیران مدارس علمیه خوزستان

خبرگزاری رسا ـ نشست معاونت پژوهش حوزه های علمیه کشور با مدیران مدارس علمیه خوزستان در مرکز مدیریت حوزه های علیمه خوزستان در اهواز برگزار شد.
همايش «پژوهش حوزوي و تمدن‌سازي اسلامي» در حوزه علميه مروي

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، ظهر امروز نشست معاونت پژوهش حوزه های علمیه کشور حجت الاسلام سید علی عماد با مدیران مدارس علمیه خوزستان در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد که در این نشست حجت الاسلام افضلی، معاون پژوهش حوزه های خوزستان ضمن خیر مقدم به حضار به تشریح فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته معاونت پژوهش حوزه های خوزستان پرداخته و نکانی در پویایی و نهادینه کردن بحث پژوهش در میان طلاب بیان کرد.

 

در ادامه این نشست حجت الاسلام بهرام پور مدیر حوزه های علمیه خوزستان نیز با خیر مقدم گویی به حضار به ضرورت پژوهش و استقبال حوزه های علمیه استان از آن پرداخته و تعداد مقالات ارائه شده از طلاب را نشان از اهتمام به بحث پژوهش بیان کرده و توجه به زیر ساخت های پژوهش در استان را گامی مؤثر در نهادینه کردن فرهنگ پژوهش دانست.

 

حجت الاسلام عماد معاونت پژوهش حوزه های علمیه کشور به عنوان مهمان و سخنران این نشست در راستای بررسی مسائل پژوهشی استان، به اهمیت و جایگاه والا استان خوزستان در زمینه پژوهش اشاره و برنامه هایی را برای نهادینه کردن فرهنگ پژوهش در حوزه های سراسر کشور ارائه و نقش آفرینی استان خوزستان به عنوان قطب علمی کشور در رویارویی با اندیشه ها و آراء ناصواب را مهم برشمرد.

 

در پایان مراسم نیز مدیران حوزه ها هر کدام به شیوه های نهادینه کردن فرهنگ پژوهش میان طلاب و به مشکلات و موانع پیش روی تحقق این امر مهم اشاره و از معاونت پژوهش حوزه های علمیه کشور همکاری در این زمینه را خواستار شده و ابراز امیدواری کردند که با انجام و پیگیری اقدامات مناسب شاهد رونق پژوهش در حوزه های استان باشند./9456/203/ب3

ارسال نظرات