۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۳۰۹۷۵۹

کتاب «قطار مهاراجه» نقد و بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کتاب «قطار مهاراجه» در فرهنگسرای امام رحمة الله علیه در تهران نقد و بررسی می‌شود.
کتاب «قطار مهاراجه»

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب «قطار مهاراجه» علیرضا قزوه رو یکشنبه بیستم دی‌ماه با حضور اسماعیل امینی در فرهنگسرای امام رحمة الله علیه نقد و بررسی می‌شود.

 

علیرضا قزوه، مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری که در کنار فعالیت های شعری خود تا به حال چندین سفرنامه از جمله سفرنامه حج خود را به نگارش درآورده است، این بار سفرنامه خود به کشور هند را در کتاب «قطار مهراجه» توسط سوره مهرمنتشر کرده است.

 

 قزوه درباره این اثر گفت: کتاب سفرنامه «قطار مهاراجه» شامل 120 خاطره از سفرم به هند در دوران حضورم به عنوان رایزن فرهنگی ایران در این کشور است.

 

 گفتنی است سفرنامه «با کاراوان شام» نیز به تازگی توسط سوره مهر منتشر شده است، که وی در این سفر با نویسندگان، شعرا و فرهنگیان ایرانی و غیرایرانی در قالب کاروان صلح عازم سوریه شده بود و در فضای جنگی آن کشور قرار گرفته بود.

 

 همچنین کتاب «پرستو در قاف» عنوان سفرنامه حج قزوه است که بخشی از آن در کتاب فارسی اول دبیرستان آمده است و سال‌هاست دانش‌آموزان با بخشی از این خاطرات آشنا هستند. این اثر نیز توسط سوره مهر توسط سوره مهر به چاپ سوم رسیده است.

 

 جلسه نقد و بررسی کتاب «قطار مهاراجه» روز یکشنبه بیستم دی‌ماه ساعت 15 در سالن همایش فرهنگسرای امام رحمة الله علیه برگزار می‌شود.

 

 فرهنگسرای امام رحمة الله علیه واقع در تهران، نیاوران، خیابان باهنر، بین جماران و سه راه یاسر، خیابان امیرسلیمانی کوچه سبا است./998/د102/ق 

منبع: انتشارات سوره مهر

ارسال نظرات