۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۳۰۹۸۳۷
آیت الله طباطبایی نژاد:

حمایت از خانواده قربانیان منا بسیار ضروری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با رییس سازمان حج و زیارت کشور بر ضرورت زنده نگهداشتن یاد قربانیان منا تأکید کرد و گفت: در طول تاریخ در هیچ جنگی سابقه نداشته که در عرض چند ساعت این تعداد کشته و مجروح داشته باشیم.
آيت الله طباطبايي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان امروز در دیدار با رییس سازمان حج و زیارت کشور، گفت: زنده نگهداشتن یاد قربانیان منا از سفارشات رهبر معظم انقلاب بود که باید در کشور عملی شود.


وی به حوادث رخ داده اخیر در عربستان اشاره کرد و گفت: گستاخی عربستان با اعدام شیخ نمر به اوج خود رسید، لیکن حمله به سفارت عربستان در تهران و مشهد باعث شد که موضع آنها، موضع طلبکاری شود.


در این دیدار سعید اوحدی، رییس سازمان حج و زیارت کشور به ارائه گزارشی از روند سرکشی به خانواده قربانیان فاجعه منا پرداخت و گفت: برخی کشور ها که بیش از 300 قربانی در حادثه منا داشته اند، فقط توانستند هشت جنازه تحویل بگیرند.


وی فرمایشات رهبر معظم انقلاب را سبب اقتدار ایران دانست و گفت: عنایت الهی و مظلومیت این قربانیان، در کنار اقتدار و صلابت رهبر معظم انقلاب سبب شد که عربستان اکثر جنازه های ایرانیان را تحویل دهد.

 

آیت الله طباطبایی نژاد، امروز همچنین در دیدار با پیشکسوتان آموزش و پرورش استان اصفهان با مهم دانستن انتخابات های اخیر گفت: کاندیداها باید در گروه‌های مختلف در هر استان شورایی را به عنوان معتمد بپذیرند و بر اساس نظر آن‌ها به اجماع رسیده و یک نفر را به عنوان نماینده گروه خود در استان معرفی کنند.


وی به سابقه کمونیست‌ها در ایران اشاره کرد و گفت: در ابتدا این گروهک در ایران چهار گروه بودند، اما زمانی از هم متلاشی شدند که این چهار گروه به حدود 40 گروه تبدیل شدند.


نماینده ولی فقیه در استان بر لزوم اتحاد و وحدت در گروه های سیاسی تأکید کرد و گفت: مردم نیز باید در انتخاب فرد اصلح بکوشند و با معیارهایی که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های اخیر و آینده خود به آن اشاره می کنند، کسانی را وارد مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری کنند، که ادامه دهنده راه امام (ره) و حافظ انقلاب اسلامی باشند./1305/203/ب2

ارسال نظرات