۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۳۱۰۱۰۱
عضو ارشد حزب الله لبنان:

شیخ نمر شهید راه مبارزه با استکبار و طاغوت است

خبرگزاری رسا ـ یکی از روحانیان لبنان تاکید کرد که با وجود آشوب‎های موجود در منطقه نباید مساله فلسطین و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی مورد غفلت واقع شود.
شيخ يزبک

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد یزبک، رییس شورای شرعی حزب الله لبنان در پیامی اعدام شیخ نمر به دست مقامات سعودی را یک اقدام ضد بشری توصیف کرد و افزود که شیخ نمر در راه اندیشه و حقیقت به شهادت رسید.

 

وی افزود: شیخ نمر در برابر ظلم و استبداد دستگاه حکومتی عربستان سعودی سر تسلیم فرود نیاورد و برای تحقق خواسته های مشروع خود تا آخرین لحظه استقاومت ورزید.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: اقدامات نسنجیده مقامات سعودی نباید وحدت اسلامی را بر هم زند و مسلمانان با تمسک به اصل وحدت اسلامی باید از اسلام  وامت اسلامی دفاع کنند. در این شرایط نباید مساله فلسطین فراموش شود و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی در اولویت جهان اسلام باشد.

 

شیخ یزبک در ادامه به اوضاع داخلی لبنان اشاره و تصریح کرد: اوضاع آشفته منطقه نباید در زمینه سیاست های داخلی کشور و دور گفت‌وگوها تاثیر منفی داشته باشد؛ چرا که این مساله نمی تواند کمکی به اوضاع بحرانی اقتصادی و سیاسی کشور بکند.

 

رییس شورای شرعی حزب الله لبنان در پایان خاطر نشان کرد: تنها راه برون رفت لبنان از بحران های موجود در کشور، تمسک به اصل وحدت ملی، کنار گذاشتن اختلافات سیاسی و قومیتی، دوری از اقدامات طایفه گرایانه و در نهایت همبستگی و یکپارچگی است./1321/902/د

ارسال نظرات