۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۳۱۰۲۷۵

فعالیت 400 مبلغ در قالب طرح یاوران دین در شهرستان الیگودرز

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز از اجرای طرح یاوران دین در این شهرستان خبر داد و گفت: در قالب این طرح 400 مبلغ به مناطق این شهرستان اعزام می شود.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام  محمد محمودی رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طرح یاوران دین از روز ولادت پیامبر(ص) در الیگودرز آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان سال آینده ادامه دارد.

 

وی با بیان این که طرح تبلیغی یاوران دین برای نخستین‌بار در سطح استان لرستان و شهرستان الیگودرز اجرا شده است، افزود: اجرای این طرح فرصت تبلیغی مناسبی برای مبلغان فراهم کرده است.

 

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی در مناسبت های گوناگون خاطرنشان کرد: با توجه به توجه دشمن و طرح دسیسه های گوناگون علیه فرهنگ و جوانان ما فعالیت گسترده مبلغان امری مهم و حیاتی است.

 

وی در ادامه اظهار داشت: حضور و فعالیت مبلغان دین در عرصه های گوناگون به ویژه بین جوانان زمینه آگاهی آنان در برابر دسیسه های دشمن و مقابله با این دسیسه ها را فراهم می کند.

 

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز با بیان این که از ابتدای اجرای طرح یاوران دین تا پایان این طرح 400 مبلغ به مناطق شهری و روستای این شهرستان اعزام می شود، تصریح کرد: در هر هفته 20 نفر از مبلغان بومی به مدت یک روز به مناطق مورد نظر اعزام می شوند.

 

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و قرآنی را از جمله برنامه های اجرایی مبلغان اعزامی عنوان کرد و گفت: سخنرانی پیرامون مسائل روز و آگاه سازی نسل جوان از دسیسه های فرهنگی دشمن از دیگر فعالیت های دشمن است.

 

حجت الاسلام محمودی در پایان تصریح کرد: فعالیت مبلغان بومی، روحانیان مستقر و طرح هجرت افزون بر اجرای طرح یاوران دین همچنان ادامه دارد.

 

وی در ادامه با اشاره به ساماندهی خواهران مبلغ تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز عنوان داشت: جذب و آموزش نیروهای مستعد، سازماندهی، ارتقا سطح معرفتی و علمی خواهران مبلغ از طریق آموزش‌های تخصصی، تغذیه فکری مناسب و نظارت بر نحوه عملکرد آنان از مهم ترین اهداف شناسایی و ساماندهی مبلغان خواهر در این نهاد است.

 

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز با بیان این که شناسایی و ساماندهی خواهران مبلغ موجب نظم و برنامه‌ریزی در امور تبلیغی این قشر می شود، افزود: با این اقدام فعالیت‌های آنان نظام‌مند می شود./9451/302/ب3

ارسال نظرات