۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۳۱۰۷۳۸
امام جمعه مسجد سلیمان:

برخی جریان ها فرمایشات رهبری را مصادره به مطلوب می کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجد سلیمان با اشاره بیانات رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات و حق الناس و این که برخی جریان ها فرمایشات ایشان را مصادره به مطلوب می کنند، گفت: در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور این مباحث را بیشتر تبیین و ابعاد مختلف آن اشاره کرد؛ کمال دقت هیأت های اجرایی و نظارت بر انتخابات، دوری از وجود کم ترین تخلف در روند اجرای آن از جمله مباحث است.
حجت الاسلام محمدصادق اميني ، امام جمعه مسجد سليمان
حجت الاسلام محمدصادق امینی امام جمعه مسجد سلیمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب، ابراز داشت: رهبری اجتماع و حضور مردم در مکانیزم منظم و به صورت هفتگی با حضور خواهران و برادران مؤمن در نمازجمعه را مغتنم و بی نظیر معرفی کرد.
 
وی با اشاره به این که برخی ها می خواهند چنین فرصت هایی در اختیار آنها باشد، اما نمی توانند و از ان محروم هستند، اظهار داشت: محتوای خطبه ها باید با محور نیازهای جامعه و با هدف جذب جوانان به این قرارگاه باشد و بکارگیری تعبیر قرارگاه برای نمازجمعه به این معنا است که خط دهی اصلی امت از آن باید آغاز شود.
 
این مقام مسؤول با اشاره به این که در واقع مرکز فرماندهی فرهنگی و سیاسی شهر و منطقه باید قرارگاه نمازجمعه باشد، بیان داشت: فصاحت، بلاغت، درک نیاز و حاضران در نمازجمعه بایستی احساس کنند که پس از اتمام نسبت به مسائل پیرامون خود روشنگری پیدا کرده اند.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی مسجد سلیمان با اشاره بیانات ولی امر مسلمین درباره انتخابات و حق الناس و این که برخی جریان ها فرمایشات ایشان را مصادره به مطلوب می کنند، گفت: در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور این مباحث را بیشتر تبیین و ابعاد مختلف آن اشاره کرد؛ کمال دقت هیأت های اجرایی و نظارت بر انتخابات، دوری از وجود کم ترین تخلف در روند اجرای آن از جمله مباحث است.
 
حجت الاسلام امینی با اشاره به این که اشخاصی که فاقد شایستگی لازم برای نمایندگی مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نباید تأیید صلاحیت شوند، خاطرنشان کرد: در غیراینصورت حق الناسی که رهبرمعظم انقلاب به ان اشاره کردند در واقع رعایت نشده است.
 
امام جمعه مسجد سلیمان ادامه داد: تبیین این جوانب برای جلوگیری از سوء استفاده برخی ها است که متاسفانه هر مدتی کلید واژه ای را مطرح و اذهان مردم را با این کار تشویش می کنند./9453/302/ب3
ارسال نظرات