۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۳۱۰۷۶۵

جبهه عمل اسلامی لبنان انفجار تروریستی ترکیه را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ جبهه عمل اسلامی لبنان انفجار ترویستی ترکیه را در امتداد اقدامات جنایتکارنه تکفیری‎ها در منطقه دانست.
جبهه عمل اسلامي


به گزارش خبرگزاری رسا، حبهه عمل اسلامی با صدور بیانیه ای، انفجار تروریستی در مرکز استانبول ترکیه را محکوم و اعلام کرد: این اقدام مجرمانه در امتداد انفجارهای تروریستی است که بلای جان کشورهای اسلامی شده است.

 

در این بیانیه آمده است: این اقدام جنایتکارانه نشان می دهد عناصر ترویستی تکفیری بویی از دین و انسانیت نبرده اند و به پیروان هیچ کدام از ادیان و مذاهب رحم نمی کنند. استمرار اقدامات تروریستی در منطقه ضرورت مبارزه جدی با اندیشه تکفیری و گروه های تروریستی را گوشزد می کند.

 

این جبهه ادامه داد: عناصر تروریستی تکفیری به اسم دین و اسلام به جنایت می پردازند، در حالی که اسلام و مسلمانان از این افراد اعلام برائت می کنند.

 

در بیانیه این جبهه آمده است: متاسفانه پس از گذشت چندین سال و روشن شدن ماهیت پلید گروه های تروریستی تکفیری، هنوز برخی از کشورهای عربی با پول و سلاح از این گروه ها حمایت می کنند. این کشورها باید بدانند که روزی همین عناصر تکفیری، ناامنی و آشوب را به کشورشان ارمغان خواهند برد.

 

در پایان بیانه جبهه عمل اسلامی لبنان آمده است: مسلمانان در تمام نقاط جهان نباید هوشیاری خود را در برابر توطئه دشمنان اسلام از دست دهند. دشمن حقیقی اسلام کسی است که با نام دین به جنایتگری می پردازد تا چهره اسلام را مخدوش کند. اسلامی که ماهیتی جز رحمت الهی برای مردم دنیا ندارد./1321/ب902/د

ارسال نظرات