۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۳۱۱۰۷۱
آیت الله علما مطرح کرد؛

توقیف شناورهای آمریکایی بیانگر عزت و صلابت ایران اسلامی/ حضور گسترده در انتخابات مهر تأیید مجدد بر نظام است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما گفت: توقیف شناورهای آمریکایی عزت و صلابت ایران را به رخ جهانیان کشید، مقامات آمریکایی ضعف خود را در مقابل ملت ایران پذیرفتند.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: دشمنان از نخستین روزهای شکل گیری انقلاب از راه های مختلف به دنبال ضربه زدن و شکست انقلاب بودند.


آیت الله علما با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: روشنگری ها و آگاهی رهبری همواره عامل ماندگاری انقلاب بوده و بارها تأکید داشتند که دشمنان با اصل نظام و اسلام مشکل دارند و به دنبال ساقط ساختن نظام هستند و در این راه از انجام هیچ عمل ننگینی کوتاهی نمی کنند.


امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: طراحی فتنه 88 و انقلاب های رنگین، وضع تحریم ها، ترور ائمه جمعه در اوایل شکل‌گیری انقلاب و تلاش در جهت تفرقه های قومی و قبیله ای در کشور مشتی از خروار توطئه ها و تلاش های دشمن در جهت تخریب و شکست انقلاب است.


خطیب نماز جمعه کرمانشاه ادامه داد: جوانان با افزایش هوشیاری و بصیرت باید توطئه های دشمنان را شناسایی و خنثی کنند و اجازه ندهند اصل نظام مورد تهدید قرار گیرد.


وی با اشاره به اقدامات اخیر سپاه پاسداران و نیروی دریایی در مقابل تفنگداران آمریکایی، افزود: توقیف شناورهای آمریکایی عزت، شجاعت و صلابت ایران را به رخ جهانیان کشید، مقامات آمریکایی نیز به قدرت ایران اذعان داشته و ضعف خود را در مقابل قدرت و صلابت ملت ایران پذیرفتند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تصریح بر اینکه افزایش بینش و بصیرت موجب خودکفایی و عدم وابستگی به بیگانگان می شود، ابراز داشت: باید با تکیه بر اقتصاد مقاومتی از داشته های خود بیشترین بهره را ببریم و با مدیریت ثروت های کشور بر اقتدار ملت و نظام بیفزاییم.


آیت الله علما خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات شد و گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی تایید مجدد ملت بر نظام جمهوری اسلامی است، مردم باید حمایت همه جانبه خود از انقلاب و ولی فقیه را به رخ جهانیان بکشند.


امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: انتخاب افراد لایق و شایسته و ولایتمدار  برای ورود به عرصه های سیاسی کلان کشور ضامن بقا و اقتدار نظام خواهد بود.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پایان با اشاره به احادیثی از پیامبر(ص) و امیرمؤمنان(ع)، تصریح کرد: حفظ تقوا و دوری از معصیت سبب جلب رضایت خداوند متعال شده و کارها با سهولت به انجام می رسند و سعادت فرد را به دنبال دارد./857/201/ب2

ارسال نظرات