۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۳۱۲۰۲۷
حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی:

عمل به رهنمودهای رهبر انقلاب جزء اولویت‌های مسؤولان باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: رهبر معظم انقلاب امروز با عزت و اقتدار در برابر همه تهدیدات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و مطالبات ارزشمندی ارائه کردند که باید فرمایشات معظم له را اولویت تمام برنامه های خود قرار دهیم.
حجت الاسلام والمسلمين عابديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین صبح امروز در جمع اساتید و مدیران مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق(ع) برگزار شد ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع دست اندرکاران انتخابات، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که در سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود از انتخابات مهم بوده از این رو همه ملت ایران باید در این انتخابات حضور گسترده داشته باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به مطالبات رهبری معظم انقلاب افزود: ایشان که امروز با عزت و اقتدار در برابر همه تهدیدات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده است مطالبات ارزشمندی ارائه کردند که باید فرمایشات معظم له را اولویت تمام برنامه های خود قرار دهیم.

 

نباید به دشمنان و استکبار جهانی اجازه نفوذ داد

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه به کلام رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که می‌فرمایند: در رابطه با مسأله مهم پسا برجام ما نباید به دشمنان و استکبار جهانی اجازه نفوذ دهیم بلکه باید همه هوشیار و مراقب توطئه‌های شوم آنها باشیم.

 

وی اظهار کرد: مسیر زندگی انسان باید در راستای آرمان، عقیده، دین و ایمانش قرار داشته باشد و در این مسیر هرگز نمی‌توان دین را جدای از دنیا دید.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به وظیفه مهم اساتید و مدیران مدارس علمیه قزوین، تصریح کرد: شما اساتید و مدیران که بیشترین ارتباط را با طلاب چه در مدرسه و چه در کلاس درس دارید بدانید که وظیفه شما بسیار با اهمیت و تاثیر گذار است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه انسجام در همه ابعاد دین به خوبی مشهود و غیرقابل انکار است، تصریح کرد: موضوع ولایت که در دین بارها بر آن تأکید شده در واقع همان ولایت خداوند متعال است و ولایت پیامبر(ص)، ائمه اطهار (ع) و در عصر غیبت در ولایت صالحان و شایستگان در طول ولایت خداوند قرار دارد.

 

امام جمعه قزوین ضمن قدردانی از تلاش‌های آیت الله باریک‌بین و مرحوم شالی، اظهار داشت: آیت الله باریک‌بین و مرحوم شالی در احیای مدارس علمیه قزوین بسیار تلاش‌های ماندگاری داشتند که باید همیشه قدردان بود.

 

وی در پایان با اشاره به وفات حضرت معصومه(س)، گفت: ولایت پذیری یکی از ویژگی‌های بارز حضرت معصومه (س) بود./873/202/ب1

ارسال نظرات