۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۳۱۲۲۹۷
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

دخالت‌های غیرقانونی مانع از تشکیل ستاد دهه فجر در خراسان شمالی شده است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: دخالت‌های غیرقانونی و نابجا مانع اصلی تشکیل ستاد گرامیداشت دهه فجر در این استان است.
حجت الاسلام سالاري- رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان شمالي

حجت الاسلام محمدعلی سالاری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با اشاره به در پیش بودن ایام پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با وجود این، هنوز ستاد گرامیداشت دهه فجر در خراسان شمالی تشکیل نشده است.

 

وی اضافه کرد: متأسفانه به دلیل برخی دخالت‌های غیرقانونی و نابجا، امسال هنوز ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان تشکیل نشده، درحالی که اگر همه به قانون تمکین کنند این مشکلات پیش نمی آید.

 

حجت الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: ستاد گرامیداشت دهه فجر با این ساختار و ترکیب، مصوبه دولت و مورد تأیید شورای نگهبان بوده و در همه استان‌ها با این چارت تشکیل می شود حال اگر به نظر برخی در این مورد قانون ضعف دارد، این ضعف دلیل مناسبی برای عمل نکردن و نادیده‌گیری قانون نیست.

 

وی با تأکید بر رفع هرچه سریع تر این مشکلات، افزود: باید برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر با وحدت و همدلی برگزار شده تا شور و نشاط و همدلی جامعه افزایش یابد.

 

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر استان خراسان شمالی با بیان اینکه نوآوری، شور‌آفرینی و وحدت اولویت های برنامه های گرامیداشت دهه فجر در خراسان شمالی است، اظهار کرد: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش شادمانی در ایام الله دهه فجر، امسال باید برنامه های این دهه به نسبت سال گذشته نوآوری داشته و با افزایش شور و نشاط، زمینه مشارکت و بهره‌گیری حداکثری مردم از این مراسم فراهم شود.

 

حجت الاسلام سالاری گفت: امسال برنامه های گرمیداشت دهه فجر در استان با محوریت افزایش همدلی و همبستگی، تشریح و تبیین مواضع نظام و انقلاب و توجه به رهنمودهای رهبری برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف از برگزاری مراسم دهه فجر افزایش بصیرت اسلامی و انقلابی مردم است، اضافه کرد: با توجه به اینکه در اسفندماه امسال دو انتخابات مهم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود، باید برنامه های گرامیداشت دهه فجر به گونه ای برگزار شود که منجر به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شود.

 

حجت الاسلام سالاری اظهار کرد: دشمنان همانند گذشته به نظام اسلامی نظر داشته و چشم طمع به انقلاب دوخته اند به همین دلیل باید برنامه ریزی و برنامه‌ها در ایام الله دهه فجر به گونه ای باشد که توطئه های دشمنان را خنثی کرده و افزایش آگاهی و بصیرت مردم را در پی داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه یوم الله بیست و دوم بهمن ماه و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، یک روز شاخص در داخل و خارج کشور است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل لازم است همه برنامه ها به سمتی هدایت شوند که مشارکت مردم در این مراسم پرشور و حداکثری باشد.

 

حجت الاسلام سالاری با اشاره به عزت و اقتدار امروز ما مرهون انقلاب و نظام اسلامی بوده و همه ما باید آن را پاس داریم، افزود: در این میان بهترین فرصت برای انجام وظیفه و ادای دین نسبت به انقلاب و نظام، ایام الله دهه فجر است.

 

وی ادامه داد: بر این اساس باید حضور و مشارکت مردم در برنامه ها پررنگ و چشمگیر باشد که در این میان همه مسؤولان و دست اندرکاران وظیفه دارند با همکاری و هماهنگی یکدیگر و به دور از تنش‌های بی نتیجه و مخرب، زمینه تحقق این هدف را فراهم کنند./9314/302/ب3

ارسال نظرات